سریع لاغر شوید لاغری سریع با رعایت نکاتی در زندگی

لاغری سریع
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

سریع لاغر شوید لاغری سریع با رعایت نکاتی در زندگی

سریع لاغر شوید لاغری سریع با رعایت نکاتی در زندگی در اینجا راه‌های ساده‌ای رو به شما معرفی می‌کنیم که می‌تونید با به کار گرفتن اون‌ها، بدون گرفتن رژیم یا انجام ورزش‌های سخت، وزن کم کنین. اصلا عجیب نیست اگه می‌بینید هم دل‌تون می‌خواد لاغر بشید و هم نمی‌تونید از غذاهای مورد علاقه‌تون دست بکشید یا حتی وقت کافی برای ورزش کردن ندارید! خیلی‌ها با این مشکل روبه‌رو هستن و بسیاری از افرادی که زمانی چاق بوده ولی حالا لاغر شده‌ان هم با چنین مسائلی مواجه بودن. شاید تعجب کنید و برا‌تون این سوال پیش بیاد که پس چطور موفق شده‌اند لاغر بشند؟ خب شاید اون‌ها راهکارهای کوچک و ساده‌ای رو می‌شناسند که به لاغر شدن‌شون منجر شده! ما این راهکارها را می‌شناسیم؛ اگر مشتاقین با آن‌ها آشنا بشید، این مطلب رو بخونید و به توصیه‌هاش عمل کنید.

لاغری سریع

سنگین، سنگین، سنگین‌تر
گاهی که برای پیاده‌روی یا خرید از مغازه نزدیک خانه‌تون از خونه بیرون میرید، یک کیف یا کوله‌پشتی نه‌چندان سنگین هم با خود بردارید. این کار هم عضلات‌تون را تقویت کرده و اون‌ها رو ورزیده می‌کنه و هم در کاهش وزن موثره. یک کار دیگر اینه که اگر به باشگاه بدنسازی میرید و  اونجا ورزش می‌کنید، وزنه‌های سنگین‌تری رو نسبت به گذشته بردارید.

لاغری

بازی کنید، لاغر شوید!

اگه ورزشکار نیستید و حتی انجام نرمش‌های ساده هم براتون کار خیلی سخت و غیرقابل انجامی به‌نظر می‌رسه، ناراحت نباشید؛ فقط کافی است بازی کردن را جایگزین ورزش کردن کنید. با این کار علاوه بر این‌که دل فرزندان‌تون رو به دست آورده و لحظات خوش خانوادگی رو خواهید ساخت به لاغر شدن‌تون هم کمک فراوانی خواهید کرد. با رفتن به یک فضای باز و انجام بازی‌های مفرحی که با یک توپ یا راکت معمولی می‌توانید انجام دهید، هم لحظات خوبی با اعضای خانواده و دوستاتون خواهید داشت و هم به نتیجه‌ دلخواه‌تون برای کم کردن وزن می‌رسید.

لاغری سریع

با چنگال آشتی کنید
یکی دیگر از کارهایی که شاید به ذهن خودتون هم رسیده باشه اما تاثیر اون رو جدی نگرفته باشید اینه که به جای استفاده از قاشق از چنگال یا قاشقی با اندازه کوچک‌تر از معمول استفاده کنید. با این کار تقریبا با تعداد دفعات برابر، حجم کمتری غذا می‌خورید و به همین سادگی اشتهاتون رو گول می‌زنید و لاغر می‌شید!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *