لاغر شدن بانوان

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

لاغر شدن بانوان

زمانی که تلویزیون را روشن می کنید و یا اینکه به اینترنت سری می زنید، تعداد زیادی از مردم را می بینید که در رابطه با خیلی از مسائل شکایت دارند. از اوضاع اقتصادی و اجتماعی گرفته تا مشکلات جوانان و بچه هایی که در معرض خطرند و باید خوب آموزش ببینند. در نظر اول خیلی از این ها حقیقی و صحیح به نظر می آیند، اما من فکر می کنم ما بیشتر روی ضعف ها و مشکلات تمرکز می کنیم و فقط یک جا می نشینیم و مدام می گوییم فلان چیز غلط است و بهمان چیز اشتباه است، ولی هیچ کاری نمی کنیم.

این درست نیست که ما توانایی های خود را نادیده بگیریم و منتظر باشیم که دائما بقیه برای ما کاری کنند. به جای این که روی ضعف ها انگشت بگذاریم ، بهتر است دست به کار شویم و فعالیت کنیم.

یکی از موضوعاتی که افراد اطراف ما معمولاً از آن شکایت دارند، مشکل اضافه وزن است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و می خواهید وزن تان را کم کنید، کافیست زمان بیشتری را به ورزش اختصاص دهید و سالم تر غذا بخورید.

راستی چه چیزی مانع شما می شود؟
بیایید با هم موارد زیر را رعایت کنیم ، کافی است این موارد را یادداشت کنید و برای آن زمان خاصی را در نظر بگیرید :

1 – هر آنچه را که می خورید یادداشت کنید.
مدت 10 روز هر ماده غذایی را که می خورید، در کاغذی بنویسید تا ببیند به راستی چه چیزهایی را وارد بدن تان کرده اید؟!!

2 – زمانی را به فعالیت بدنی اختصاص میدهید.
زمان خاصی را برای پیاده روی و یا رفتن به یک کلاس ورزشی در نظر بگیرید و آن را در تقویم تان یادداشت کنید و به انجام آن، مانند هر برنامه و قرار ملاقاتی که برایتان مهم است، متعهد و ملزم باشید.

3 – اهداف تان را تعیین کنید.
برای خودتان اهداف و مقاصدی را در نظر بگیرید و آنها را در جایی یادداشت نمایید.
دقت داشته باشید که این اهداف واقع بینانه، مشخص و واضح باشند.

4 – شکایت نکنید.
از چیزهایی که خوشتان نمی آید و دوست شان ندارید، ناله و شکایت نکنید و بر روی آنها متمرکز نشوید، بلکه انرژی خودتان را معطوف چیزهایی کنید که خواسته شماست و آرزو دارید به آن ها برسید.

5 – خودتان را باور کنید.
چرا نمی توانید موقعیت هایی را که در اطراف تان است تغییر دهید؟ موفقیت فقط برای دیگران نیست، حق شما نیز هست، البته به شرط این که خودتان بخواهید. پس همه ی تلاش و کوشش تان را به کار برید و تا آخر کار، اعتقاد و باورتان را حفظ نمایید.
تغییرات در اطراف همه ی ما وجود دارد، بنابراین چرا ما این تغییرات را نپذیریم و اجازه ندهیم که فواید آنها وارد زندگی ما شود؟ وقتی می توانیم باید از خودمان و سلامتی مان مراقبت کنیم.

ما باید از کارهای کوچک شروع کنیم تا بتوانیم کارهای بزرگ تری را نیز انجام دهیم.
یکی از این تغییرات، کاهش وزن و بهبود سبک زندگی است که موجب ایجاد سلامتی می شود.

چربی سوز بانوان

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *