لاکچری ترین وسایل دنیا در هفته ای که گذشت رو بشناسید!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

لاکچری ترین وسایل دنیا در هفته ای که گذشت رو بشناسید!

دوچرخه الکتریکی لاکچری ولتا

مشکل بزرگی که دوچرخه های الکتریکی دارن، اینه که قدیمی شدن! ولی خبر خوب اینه که شرکت Pure Cycles توی کالیفرنیا دوچرخه لاکچری Volta رو درست کردن. آخرین محصول خفن استارت آپ ها، از هر فلزی براق تر شده، تازه علاوه بر اون، یک باتری داخلی داره که تا 60 کیلومتر تو هر بار شارژ کار می کنه. GPS ضدسرقت و راهنمای تناسب اندام هم از ویژگی های دیگه این دورچرخه لاکچری هست. قیمت این دوچرخه حدود 4 میلیون تومان میشه. (یک کمی زیاده!)

لاکچری دوچرخه

ماشین لاکچری کوپه فورد موستانگ

به نظرتون اون چیه که جیمز باند، استیو مک کوین و نیکولاس کیج همشون دارن؟ البته منظورم یه بچه خوشگل نیست! اونا همشون سعادت روندن یک ماشین فورد موستانگ لاکچری و کلاسیک رو داشتن! به عنوان یک نماد سینمای کلاسیک، اولین فورد موستانگ که ساخته شد، یعنی ساخته سال 1965، تو ماه اردیبهشت به حارج گذاشته میشه. با اینکه این ماشین از اون ماشین هایی هست که فقط چند مدل ازش ساخته شدن، اما میتونه همه دارایی هاتون رو بر باد بده!

لاکچری فورد موستانگ

شمع Lion از شرکت Bella Freud

گول ظاهر آخرین شمع Bella Freud رو نخورین، این شیر (Lion) بیشتر یک سمفونی عطر و رایحه هست تا بوی آتیش و دود. بوی خوش چوب سدر و فلفل poivre هر بوی بدی رو از بین میبره، مخصوصا اگه ظاهر شیک و طراحی فوق العاده لاکچری Freud  روی اون باشه! زودتر روشنش کنین. قیمت این شمع حدود 150 هزار تومان هست.

لاکچری لیوان

+Apple Iphone 7 نسخه سفارسی و لاکچری Product (قرمز)

شرکت اپل توی این چند سال اخیر، همیشه به Product (قرمز) وفادار بوده! تو همین راستا چیزی حدود 8 میلیون دلار سرمایه برای کمک به ایدز اهدا کرده! امسال، این غول تکنولوژی، IPhone 7 و 7+ رو برای امور خیریه به بازار داده، از هر فروشی که این محصول داره، بخشی برای مقابله و جستجو برای درمان ایدز اهدا میشه. قیمت این گوشی اپل حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان هست.

لاکچری آفون سون 7

دوربین شیشه ای اتوماتیک و لاکچری Lomo’instant از شرکت Magellan

الان عصر لحظه هاست، اینستاگرام، قهوه فوری و… پس به نظر معقول میرسه که فناوری عکاسی هم از این قانون پیروی کنه. دوربین Magellan شیشه ای و اتوماتیک شرکت Lomography اولین دوربین لحظه ای با لنز تصویر عریض هست، هم خیلی خوش استایل و جذاب هست، هم عکس های فوری، با کیفیت بالا و وضوح عالی چاپ می کنه. فوق العاده است! حدود قیمت این دوربین لاکچری هم 650 هزار تومان هست.

لاکچری

صفحه گردون لاکچری Miniot

بعضی ها فکر میکنن دیگه عصر صفحه های گرامافون گذشته. ولی باید بیشتر فکر کنن! صفحه گردون جدید Miniot از شرکت طراحی خانوادگی Miniot از هلند، یک محصول عالی با حداقل اندازه و حداکثر کیفیت هست. این ماشین خیلی جالب و عجیب و غریب و لاکچری که ظاهر چوب ماهون شفاف و براق داره، حداقل اندازه ای که فکرش رو بکنین داره و با استفاده از سیستم هایی که زیر صفحه موسیقی اون طراحی شده، میتونه هرجایی نصب و استفاده بشه، مثلا روی یک میز، یا به صورت کج کنار یک گوشه خونه، یا حتی آویزون ار دیوار! قیمت این محصول عالی حدود 1 میلیون و نیم هست.

لاکچری گرامافون

سیستم صوتی لاکچری SonoroHiFi

مهندسای متخصص آلمانی فقط ماشین BMW یا شامپوهای خاص تولید نمی کنن. SonoroHiFi که جدیدترین سیستم صوتی از شرکت فناوری Neuss هست، میتونه هر جایی استفاده بشه و با استفاده از تکنولوژی شبکه موسیقی سه راه خودش، میتونه موسیقی رو با کیفیتی فوق تصور، از دستگاه با ظاهری خوش استایل و لاکی پخش کنه! قیمت این سیستم صوتی باکلاس حدودا 5 میلیون تومان هست.

لاکچری وسایل

اگر این مطلب رو دوست داشتید، در بخش نظرات به ما اطلاع بدید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *