مولتی ویتامین pnc

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

 

مولتی ویتامین pnc به عنوان یک آنتی اکسیدان مهم به حفاطت از سلولهای بدن در برابر حملات رادیکال های آزاد میپردازند همچنین به حفظ سلامتی بسیاری از ارگانهای بدن منجر میشود …

Multi_vitamin

با ماشینی شدن زندگی، استفاده از غذاهای حاضری و به قول معروف Fast Food ها رواج پیدا کرده و از طرف دیگر به دلیل شیوه های نادرست تغذیه، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن به اندازه کافی تامین نمی شوند. بنابراین استفاده از این مولتی ویتامین ها می تواند راهکار مناسبی برای رفع کمبودهای تغذیه ای به شمار آیند.

 

به نقل از مرکز اطلاعات دارویی ایران، با توجه به تنوع زیاد مولتی ویتامین ها در بازار، این امر انتخاب نمونه مناسب را مشکل می کند. این مطلب به شما کمک می کند که با توجه به نیازها و وضعیت خود بهترین انتخاب را انجام دهید.


حفظ زیبایی و سلامت پوست:

با توجه به اینکه حفظ سلامت و شادابی پوست همواره مورد توجه خانم هاست. در این رابطه مولتی ویتامین مورد استفاده برای آنها باید دارای مواد آنتی اکسیدان از جمله زینک، ویتامین C و سلنیوم بوده تا از پوست در مقابل آسیب های ناشی از اشعه خورشید محافظت کرده و به جوان نگه داشتن آن کمک نماید. اخیرا در برخی از مولتی ویتامین ها از عصاره بیوفلوونوئیدهای مرکبات به همراه سایر آنتی اکسیدان ها استفاده می شود که در محافظت از بافت پوست موثرند.

رفع مشکلات و ناراحتی های پیش از قاعدگی:

 

این مسائل گریبانگیر جمع کثیری از بانوان بوده و فعالیت های روزمره آنها را مختل می سازد. این مشکلات معمولا قبل از شروع عادت ماهیانه بروز کرده و عوارضی از جمله دل درد، کمر درد، بی حوصلگی، پرخاشگری و … دارد. برخی از مکمل های مورد استفاده برای بانوان به تقلیل این مشکلات کمک کرده و با داشتن ترکیبات گیاهی از جمله عصاره روغن گل پامچال (Evening primrose oil) ، عصاره روغن گل گاوزبان (Star Flower Oil) و برخی دیگر از ترکیبات گیاهی متداول در پیشگیری از مشکلات پیش از قاعدگی به بانوان کمک نماید.


تقویت سیستم ایمنی:

برای تقویت سیستم ایمنی بانوان حضور ترکیباتی نظیر زینک، سلنیوم و ویتامین C که دارای نقش ثابت شده ای برای افزایش نیروی سیستم ایمنی هستند در درون مولتی ویتامین توصیه می شود.


تولید انرژی:

برخی از بانوان در انجام فعالیت های روزمره خود مدام احساس کسالت و خستگی نموده و بدین جهت مولتی ویتامین مخصوص بانوان باید با داشتن ترکیباتی از جمله ویتامین های گروه B و عنصر منیزیوم به تولید انرژی جهت انجام فعالیت های روزمره و هم

چنین به هنگام ورزش کمک نماید.


پیشگیری از کم خونی:

کم خونی در میان بانوان در سنین بلوغ تا یائسگی بسیار متداول بوده و مصرف مولتی ویتامین های غنی از اسید فولیک، آهن و ویتامین B12 در این مورد موثر است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *