مکمل قبل از تمرین پمپ ای ای کی جی الیمپ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

 کار آیی:                bdd5f03aeca4bea186192e1c4bcc45af    

– قوی ترین آمینو اسید مردانه 

– حاوی دو منبع پروتئینی عالی ( پروتئین وی و پروتئین مرغ)

– افزایش دهنده حجم عضلانی در سریع ترین زمان ممکن

– حافظ تعادل ازت در بدن و مانع کاتابولیزم در حین تمرینات

– غنی ترین منبع پروتئین در زمان کاهش وزن

– موثر در بازسازی بافت ماهیچه ها پس از تمرینات ورزشی

– افزایش قدرت غریزه

 گلوتامین

مکمل قبل از تمرین پمپ

پمپ

تعریف عمومی :

این فرمول میتواند توسط افراد عادی در تمرینات تفریحی یا ورزشکاران حرفهای به کار رود.

برای اولین بار در بازار، بهترین کیفیت aakg در بالاترین مقدار دوز موجود  1250 میلی گرم در قالب کپسول عرضه میشود. کپسول بزرگ!

aakg اکستریم 1250 مگاکپس برای برانگیختن قدرت، رشد و استقامت ایده آل است. در ضمن در ترکیب با سایر مکملها مثل الیمپ کراتین، الیمپ کر-آلکالین، ناک آوت، و الیمپ hmb، تقویت کننده فوق العاده ای است.

aakg اکستریم به شکل یک آلفاکتوگلوتارات آرژنین (aakg) جذب شده و رژیم غذایی شما را با مکمل ال – آرژنین تکمیل میکند.

آرژنین عنصری مغذی است که ترکیبات زیستی بدن از آن شکل میگیرند، از جمله اگماتین و اکسید ازت (no). این موارد برای حفظ اندام، ایجاد ظرفیت عملیاتی و حفظ عملکرد غریزه مهم هستند. آرژنین امکان میدهد مقدار کافی خون، اکسیژن و غذا به بافت عضلانی برسد و رشد عضله را تسهیل کرده و چربی را کاهش می دهد.

مطالعات نشان میدهد 2 گرم آرژنین که طی 5 هفته به ورزشکاران داده شود منجر به افزایش زیاد قدرت و رشد حجم عضلانی شده و (در مقایسه با گروه کنترل) افزایش قدرت و نیز کاهش چربی و محصولات تجزیه پروتئین محسوس میباشد.

 

ای ای کی جی اکستریم الیمپ aakg 1250 extreme olimp

آرژنین چگونه عمل میکند؟

 

در این واکنش، آرژنین به پلی آمین تبدیل میشود که برای سنتز پروتئین حیاتی است. پلی آمین نه تنها  به کمک پروتئین بافت عضلانی می آید بلکه سلولهای جدید عضلانی نیز می-سازند! بنابراین آرژنین به شکل غیر مستقیم موجب رشد دائم عضلانی میشود. در این واکنش، آرژنین به اگماتین تبدیل می شود که یک آمین است و دارای خصوصیات مشابه مواد ترموژنیک از جمله یوهیم باین است. اگماتین میزان نوکلئوتید سایکلیک را افزایش میدهد و همانطور که در نکته اول ذکر شد موجب رشد عضله و کاهش چربی میشود. در ضمن، آرژنین به شکل کراتین مبدل میشود که در نکات فوق ذکر نشد چون منابع کراتین زیاد است. آرژنین کاملاً به دی اکسید کربن و آب تبدیل میشود. این واکنش توسط یک متابولیت غیر مستقیم آرژنین یعنی آلفاکتوگلوتارات (akg) منع میشود و این ماده در تزویج با آرژنین aakg را ایجاد میکند که حالت فعال شده این آمینواسید را تکثیر مینماید.

 

در این واکنش، آرژنین به هورمون گازی اکسید ازت تبدیل میشود. اکسید ازت تولید نوکلئوتید سایکلیک را برانگیختن میکند. در بافت عضلانی نوکلوتید سایکلیک در گردش خون و اکسیژن، اسید آمینه، کراتین و توزیع عناصر انرژی دخالت کرده و در تولید قدرت و آنابولیزم پروتئین نقش دارد. بنابراین، این موارد منجر به افزایش قدرت و رشد عضلانی میشود. از سوی دیگر، در سلول چربی، نوکلئوتید سایکلیک فرآیند لیپوز و ترموژن را افزایش میدهد یعنی جداسازی سلولهای چربی اضافی که  انرژی حرارتی آزاد میکند.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *