مکمل های ورزشی کی و چه موقع

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

مکمل های ورزشی  کی و چه موقع

در باشگاه بدنسازی بدن سازی فیتنس عضلات را از بین می بریم، بیرون آنها را با استراحت، تغذیه و رژیم و مکمل ها دوباره می سازیم. یاد بگیرید که چه مکمل هایی مصرف کنید، و آنها را چه زمانی مصرف کنید تا بهترین نتایج را ببینید. همه می دانیم چیزی بهتر از یک تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) خوب نیست. با تمام توان به آهن حمله می کنید. حس می کنید خیلی مفید بوده، مگر نه؟ درسته. ولی در کجا رشد می کنید؟

375x321_protein_shakes_ref_guide

در باشگاه بدنسازی بدن سازی فیتنس که نیست. در باشگاه بدنسازی بدن سازی فیتنس نابود می کنیم. بدنمان را از بین می بریم. در زمان استراحت رشد می کنیم. درسته، گفتم استراحت . همیشه افرادی را می بینم که زیاد تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) می کنند، ولی نتیجه نمی گیرند. آنها متوجه نیستند که تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس )، تنها بخش کوچکی از رشد یا حتی کاهش وزن و یا چربی سوز ی است. من می توانم در تمام طول سال به یک شکل تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) کنم، و تنها با تغییر تغذیه و رژیم و مکمل ها وزنم را زیاد یا کم کنم. پس، حرفم اینه: اینکه “چی” به عنوان سوخت به بدنتان می دهید مهم است. و اینکه “کی” می دهید خیلی مهم است. زمان بندی مهم است و باید از آن برای دریافت غذا و مکمل ها استفاده کنید. بنا بر اهدافتان ممکن است گاهی اوقات بیشتر، و گاهی کمتر بخورید. ولی صرف نظر از هدف، همیشه مکمل ها لازم هستند. غذا های معمولی خیلی خوبند.

غذا های معمولی تنها ماده ی مهم لازم برای افزایش وزن و نیرو و رسیدن به ظاهر مورد نظر هستند. ولی در مرحله ی حرفه ای، بیشتر از غذا لازم است. به مکمل ها هم برای ترمیم و استراحت و رشد بیشتر نیاز دارم. در ادامه مطلب 5 راز استفاده از مکمل ها را آورده ام. کار خاصی لازم نیست. فقط همه چیز را ساده و هدف مند کن. قوانین لازم برای مکمل های مناسب

 

مکمل های ورزشی

1.صبح زود در طول روز زمان های خاصی وجود دارد که بدن برای رشد و ترمیم به غذا و مکمل ها نیاز دارد. اول از همه، صبح بعد از چندین ساعت گرسنگی، بدنتان به مواد مغذی نیاز دارد.

300300

برای همین به همراه بلوط و تخم مرغ از “انیمال پک” استفاده می کنم تا مطمئن شوم که برای شروع روز مواد لازم را دارم. برای من همیشه با “انیمال پک” شروع می شود. صرف نظر از مکمل هایی که استفاده می کنم، همیشه آن را می خورم

2.قبل از تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) زمان مهم بعدی برای من، قبل از تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) است. تمرینات باید شدید باشد، پس باید مواد و سوخت لازم را داشته باشم.

pump bsn

30 دقیقه قبل از تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) از ” پمپ” استفاده می کنم، تا گردش خونم بالا باشد و انرژی لازم برای تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) را داشته باشم. ” پمپ” تمام طول ورزش را دوام می آورد. کمک می کند متمرکز باشم و در چند بار آخر کم نیاورم. مثل “مولتی ویتامین”، این هم جز ثابتی از برنامه من است

amino_acid_tablets[1]

3.در طول تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) در وسط تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) مقداری امینواسید ضروری دریافت می کنم. دلیل این کار این است که در این زمان خون بیشتری در عضلات جریان دارد، و درنتیجه فرصت خوبی برای وارد کردن مواد است.

1002135_2730307ALL_A_400مکمل های ورزشی

 

4.بعد تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) چهارمین و مهمترین، بعد از تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) برای استراحت و ترمیم است. اگر می خواهید سخت تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) کنید، به هیچ وجه نباید این فرصت را از دست بدهید. در اینجا از “ریکاوری” استفاده می کنیم. من مدت طولانیی منتظر مکملی مانند “ریکاوری” بودم. شما تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) کنید و سپس اجازه دهید “ریکاوری” ترمیم زا بعهده بگیرد. بعد از تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) بدن شما مانند بک اسفنج خشک است. باید آن را دوباره با تمام آنچیزی که در تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) مصرف کردید پر کنید. و باید این کار را سریع انجام دهید. “ریکاوری” ترکیب مناسب برای ترمیم سریع تر، و آغاز رشد است. من از ” پمپ” به همراه “ریکاوری” استفاده می کنم و به آن “تغذیه و رژیم وزن” می گویم. با آنکه استفاده از آن را تازه شروع کرده ام، ولی احساس می کنم موثر بوده است.

on-zma-90-caps

 

5.قبل از خواب آخرین وعده ای که نباید فراموش شود، قبل از خواب است. برای رشد بیشتر باید قبل از خواب مکمل استفاده کنید، تا در طول خوابتان رشد کنید. من در زمان خواب از ” ZMA” و افزاینده تستسترون استفاده می کنم. این انتخاب من برای افزایش سطح تستسترون است. من بعضی وقت ها از مکمل های زیاد و متنوع استفاده می کنم، و دیگر وقت ها از چند مکمل ساده. این برنامه من است، و برنامه شما می تَواند بنا بر اهدافتان کاملا متفاوت باشد. ولی نکته مهم و مشترک توجه به زمان بندی است. با زمان بندی مناسب مکمل ها با شما کمک می کنند. با تغذیه و رژیم و مکمل های مناسب می توانید بر مشکلات تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس )تان غلبه کنید و به اهدافتان برسید.

مکمل های ورزشی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *