مکمل پمپ نیتریک بوست اپتیموم

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

nitric

تمام بدنسازان حرفه ای عاشق مصرف آرژنین هستند چون تمرین با آرژنین مانند پرواز در آسمان ها است . وقتی که با قدرت خودتون سر وزنها رو پائئین می آورید و اونها رو در مقابل خودتون تسلیم شده می بینید . بیشترین ماده استفاده شده در بهترین مکمل های پمپ عضله آرژنین است . اولین ماده در هر جدول ارزش غذایی پمپ ها آرژنین است . بیش از 80% درصد ترکیب نیتریکس شرکت bsn  که یکی از بهترین مکمل های افزایش انرژی است آرژنین می باشد . no- xplode ، nano-x9 ، super pump250 ، jack3d  و …. از ماده ارزشمند آرژنین که یک آمینو اسید است در ترکیب خود استفاده می کنند .

فواید آرژنین

نیتریک بوست اپتیموم nitric boost on

افزایش طبیعی ضربان قلب هنگام تمرین

 

مکمل پمپ

افزایش انرژی در ورزشهای استقامتی

افزایش چشم گیر ترشح هورمون رشد در بدن تا 2 برابر

چربی سوزی ملایم بدون کاهش حجم عضله

افزایش چند برابری کیفیت عضلات

افزایش نیروی غریزه

افزایش سرعت ریکاوری عضلات

افزایش میزان جذب پروتئین

کمک به رشد قد  

افزایش حجم رگ ها و نمایان شدن آنها

افزایش سرعت ترمیم بافت های آسیب دیده

بودن هیچگونه عوارض

مناسب برای تمام تیپ های بدنی

nitric boost محصول طلایی ، سبز رنگ شرکت اپتیمم در هر کپسول 1000 میلی گرم آرژنین از نوع غنی شده و خالص (a-akg) وجود دارد که با درنظر داشتن میزان مصرف مجاز این مکمل که 3000 میلی گرم در روز است و بسته بندی این مکمل 180 قرصی است برای 60 روز کافی است .

تغییرات چشم گیری در بدن شما بعد از مصرف یک دوره این مکمل بوجود می آید اما به شما پیشنهاد می کنیم در کنار مصرف این مکمل یک پروتئین خوب و با کیفیت مثل whey  استفاده کنید تا به حداکثر بازدهی برسید

همه چیز درباره نیتریک بوست اپتیموم nitric boost on بررسی  فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *