نه تنگ، نه گشاد؛ مسافرانه و بهاری!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

نه تنگ، نه گشاد؛ مسافرانه و بهاری!

فصل بهار با توجه به تنوع و تازگی که نسبت به فصل‌های دیگر داره،‌ وسوسه پوشیدن لباس‌های نو رو با خود به همراه داره. در بهار، تنوع رنگ‌ها برای پوشیدن لباس بیشتره رنگ‌های کلاسیکی که میتونن برای هر سلیقه‌ای برای مردان به کار گرفته بشن. رنگ‌های کلاسیک برای مردان، رنگ‌های آبی نفتی و سرمه‌ایه . این رنگ‌ها به مردان کمک میکنه اعتمادبه‌نفس بالایی داشته باشن و به خوش‌تیپی آنها کمک میکنه . در این بخش، «اطلاعات پزشکی» میخواد درباره انتخاب لباس‌های بهاری مردانه شما رو راهنمایی کنه ؛ با ما همراه باشید.

لباس‌های مناسب سفرهای نوروزی

امروزه اغلب آقایان به دنبال مد و تیپ خودشان هستن و دوست دارن  در لباس‌هایشان تنوع ایجاد کنن. پس  فصل بهار بهترین فصله برای تغییردادن لباس‌های‌شان؛ چنان‌چه گفتیم هم تنوع رنگی در لباس‌ها بیشتره و هم تنوع پوشش. اگر در این فصل، قصد سفرکردن دارید بهتره با خود حتما یک کت تک کتان یا سویی‌شرت به همراه داشته باشید چون در این فصل، شهرهای دیگر نسبت به جایی که زندگی می‌کنید ممکنه آب‌وهوایی متفاوت داشته باشند. «اطلاعات پزشکی» برای اینکه در سفرهای بهاری چه بپوشید، توصیه‌هایی داره:
آقایان بهتره برای سفر در فصل بهار، لباسی رو انتخاب کنن که در آن راحت‌تر هستن. همچنین بهتره رنگ دلخواه خود رو بپوشن  چون خیلی مهمه در سفر احساس راحتی کنیم. پس میتونین یک ست لباس ورزشی و یک جفت کفش اسپرت یا کتانی راحت با خود به سفر ببرید و به شیک‌بودن و جذاب‌بودن‌تان هم آسیبی نرسه. یک کوله‌پشتی هم میتونه، به راحت سفرکردن کمک کنه . بعضی از مردان با لباس‌های خیلی راحت مثل لباس‌های ورزشی راحت نیستند، پس بهتره یک شلوار جین نه‌ خیلی‌ تنگ یا شلوار کتان با یک تیشرت با خود ببرید. البته سوییشرت رو هم فراموش نکنید تا سردتان نشه.

در بهار نه تنگ بپوشید نه گشاد

لباس به اندازه تن خودتان بپوشید. سایزنبودن لباس، یکی از نشانه‌های بدتیپیه. حتی اگر از سایز خودتان مطمئن هستید، باز هم شلوارهاتون رو پیش از خرید یک بار پرو کنید. سایز لباس‌ها در مارک‌های متفاوت، مختلفه.
همیشه این قوانین رو نیز به خاطر داشته باشید: شلوارهای ارتشی و پارچه‌ای باید تا بالای پاشنه کفش شما بیایند. شلوارهای جین میتونن تا انتهای پاشنه کفش نیز کشیده بشن.
زمانی که راه میرین شلوار شما نباید آنقدر کوتاه باشهکه جوراب‌های‌تان از زیر آن معلوم بشه . زمانی که می‌نشینید هم شلوار شما نباید بیش از چند سانت به بالای جوراب‌تان بره.
بهار فصل تی‌شرت هم هست و بهترین گزینه برای روزهای آفتابی به حساب میاد. فقط دقت کنید که اگر تی‌شرت‌تان خیلی بلنده نباید آن رو داخل شلوار خود کنید. تی‌شرت باید کمی پایین‌تر از دور کمر شما قرار بگیره. هر چیزی که از این مقدار پایین‌تر باشه بلنده و اگر بالاتر بایستد برایتان کوتاهه.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *