نکته هایی درباره عینک آفتابی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

وظیفه اصلی یه عیک آفتابی محافظت از چشم های شماست، اما تاثیرش توی استایلتون هم یه ویژگی مهمه . معمولا اشتباهاتی در انتخاب عینک آفتابی هست که امروز مخونیمشون.

۱- به چیزی که عینکتون درباره استایلتون میگه توجه کنید
عینک آفتابی توی استایل شما خیلی تاثیر داره و مهمه که چه فرم عینکی رو با چه لباسی و در چه محلی استفاده کنیم مثلا ست اباس جین و عینک خلبانی بیشتر برای گشت و گذار و تیپ رسمی با عینک ویفری بیشتر مناسب محل کاره.

۲- در محیط سربسته از عینک آفتابی استفاده نکنید
اگه الگوتون برای انتخاب مدل عینک افراد مشهور مثل خواننده ها یا بازیگرا هستند باید بهتون بگم که این افراد زندگی معمولی ندارند و خیلی وقت ها توی مکان های سربسته هم برای استایل یا ارتباط چشمی نداشتن با مخاطبانشون از عینک آفتابی استفاده میکنند، و این معمولا چیز زیبایی نسیت.

۳- عینک با کیفیت استفاده کنید
هدف استفاده از عینک آفتابی رو هم فراموش نکنید هدف جلوگیری از اشعه های ماورا بنفش خورشیده پس سعی کنید عینک هایی رو بگیرید که UV مناسبی دارند.

۴- فریم های متفاوت رو با استایلتون هماهنگ کنید
شاید همیشه به این فکر کنید که برای صورت شما فقط یک نوع فریم عینک مناسبه که این اشتباهه و شما باید عینک های متفاوتی رو امتحان کنید شاید اونها استایل شما رو خیلی بهتر جلوه بده.

۵- فریم عینک آفتابیتون رو درست انتخاب کنید
همونطور که هیچوقت کت و شلواری که براتون بزرگه رو نمییخرید توی عینک های آفتابی هم همینطوره شما باید عینکی رو بخرید که اندازه سر شما باشد روی بدنه عینک ها سه تا عدد نوشته شده ک اولی اندازه فریم، دومی پهنای شیشه ها و سومی فاصله خالی بین دو شیشه که باید به اونها توجه کنید.

۶- عینک ارزون قیمت نخرید
ارزش مراقبت از چشمهاتون بیشتر از اینه که بخواید با عینک های تقلبی که در کنار خیابون و با قیمت کم میفروشن بهشون صدمه وارد کنید. چون اغلب این عینک ها نه تنها از اشعه های مضر خورشید جلوگیری نمی کنند حتی باعث صدمه دیدن شبکیه چشمتون هم میشن.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *