چربی سوز هیدروکسی کات ماسل تک hydroxy stim muscletech

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

 این مکمل که در دسته چربی سوز ها قرار گرفته است حاصل تجربه ها و موفقیت های فراوان شرکت ماسل تک است که ترکیبی از 5 ماده خالص و قوی در برانگیختن فرآیند ترموجنیک بدن است . شرکت ماسل تک ادعا دارد این مکمل با تمام مکمل های موجود متفاوت است .

هیدروکسی استیم ماسل تک hydroxystim%20bannerhydroxy stim muscletech

دقت فراوانی که در تنظیم مقدار بکار رفته در مواد اولیه این مکمل اعمال شده است باعث می شود انرژی فراوانی هنگام تمرین در بدن شما بوجود بیاید . اگر بخواهیم مثال بزنیم 100 میلی گرم کافئین موجود در هر کپسول این مکمل نه زیاد است که به دستگاه کوارشی آسیب برساند نه به سیستم عصبی ولی تاثیر معجزه آسای کافئین را در بر بگیرد .

hydroxystim با افزایش تمرکز شما در هنگام تمرین باعث می شود تجربه ای متفاوت از تمرین داشته باشید .

ماسل تک پیشرفت فراوانی در تولید نوع جدیدی از کپسول ها کرده که هم در اندازه و هم در کیفیت بی نظیر هستند . حتماً یادتان است که تمام هیدروکسی کات هایی که در قدیم وارد ایران می شدند در اثر حرارت و ضربات ناشی از حمل و نقل نادرست  آسیب می دیدند و تعدادی از آنها می ترکیدند ، اما این مکمل با کپسول هایی تهیه شده است که در مقابل گرما بسیار مقاوم بوده و آسیبی در حمل و نقل نمی بینند.   قطر این کپسول ها 5 میل و عرض آنها 20 میل است .

40 میلی گرم yohimbe extract موجود در این مکمل باعث می شود که حجم معده شما کاهش سایز داشته باشد و اشتهاء شما کم شود و میزان جذب چربی در بدن شما به حداقل برسد .

مصرف این مکمل به افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود و مصرف آن برای خانم های باردار و شیرده فقط با تجویز دکتر متخصص مجاز می باشد

هیدروکسی استیم ماسل تک

hydroxy stim muscletech

هیدروکسیات ماسل تک hydroxy stim muscletech

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *