ورزش هایی که تو خونه میتونیم انجام بدیم

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

هیچ بهونه ای واسه ورزش نکردن مناسب نیست مخصوصا اینکه بگید نیاز به باشگاه داره یا تو خونه نمیشه ورزش کرد. پس امروز توی این پست بهتون چندتا از بهترین ورزش های خونگی رو یاد میدیم که دیگه از این بهونه ها نیارید!

 

ورزش هایی هستن که میتونید توی خونه با استفاده از وسایل ساده خونه مثل صندلی یا وزنه یا توپ انجام بدید که اونها رو بهتون معرفی میکنیم:

*)از وزنه مچ پا برای عضله های داخلی ران و باسن استفاده کنید. با حالت چهار دست و پا شروع کنید. یکی از پاها رو به پشت بلند کنید. این ورزش را در ۳ مجموعه ۱۰ تایی انجام بدید.

 

در این حرکت برای تعادل داشتن صندلی رو با دوتا دستتون نگه دارید.. روی انگشت ها بایستید و زانوها رو به سمت انگشتها خم کنید. درست مثل رقص باله حالا تا جایی که تحمل دارید توی این حالت بمونید.

 

برای این حرکت هم از صندلی استفاده کنید.توپ پیلاتس رو بین پاهاتون قرار بدید و پاهاتون رو 90درحه خم کنید تو همون حالت بمونید و یک دقیقه توپ را با فشار به داخل و بیرون بیارید. این ورزش چربی های ناحیه رون رو میسوزونه. برای انجام بهتر این ورزش پاشنه پاهاتون رو بلند کنید.

 

برای ورزش شکم از توپ استفاده کنید. به پشت دراز بکشید، توپ رو زیر شونه بذارید و سرتون رو خم کنید تا به زمین برسهبعد با فشار آوردن به شکم بالا تنه رو بالا بکشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *