ویت گینر و افزایش حجم

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

ویت گینر و افزایش حجم

ویت گینر” در اصطلاح به دسته ترکیباتی اطلاق می شود که به منظور افزایش حجم عضلانی طراحی و ساخته می شوند. برای افزایش حجم عضلانی علاوه بر تمرین و استراحت نیاز به تغذیه ورزشی نیز وجود دارد. از مهم ترین فاکتورهای تغذیه ورزشی می توان به درشت مغذی ها و ریز مغذی ها اشاره کرد. این قبیل مکمل ها معمولاً حاوی ریز مغذی ها و درشت مغذی ها هستند و نیاز بدن به این قبیل مواد غذایی را برطرف می کنند. به دلیل این که در دوره های حجم نیاز به دریافت کالری فراوان دارید و به دلیل اینکه دریافت این همه کالری از مواد غذایی طبیعی معمولاً امکان پذیر نیست بنابراین مصرف این دسته از مکمل ها که حاوی کالری فراوان نیز هستند در دوره های حجم مفید خواهد بود.

ویت گینر و افزایش حجم
ویت گینر و افزایش حجم

در برخی موارد خوردن ۶ یا در برخی موارد ۸ وعده غذایی کامل در طول روز میسر نبوده و همین مسئله نیز لطمه زیادی به برنامه های هدفمند ورزشکاران وارد می کند. در این شرایط مصرف مکمل های “ویت گینرز” به راحتی و بدون دردسر می توان نیاز بدن به مواد غذایی را برطرف کرد.
البته یادآوی می شود در بعضی موارد شما با استفاده از این دسته از مکمل ها به راحتی و بدون اینکه مدت زمان زیادی را صرف آشپزی کنید می توانید نیاز بدن به کالری را برطرف کنید. تنها کافی است که این مکمل را با آب مخلوط کنید و سپس یک وعده غذای کامل و پر انرژی را در دست خواهید داشت. این دسته از مکمل ها به نظر اندکی گران قیمت می رسند اما در صورتی میزان مواد غذایی با ارزش موجود در ترکیب آنها را در نظر داشته باشیم به این مهم می رسیم که گران بودن آنها با توجه به محتویاتی که این دسته از مکمل ها در خود دارند قابل توجیه است.
بسته به تیپ بدنی خاصی که دارید باید نسبت حساب شده ای از پروتئین و قند را در رژیم روزانه غذایی خود داشته باشید. ۱ به ۱ یا در برخی ۱ به ۲٫
این دسته از مکمل ها را می توانید در وعده ای که پس از تمرین می خورید بگنجانید. برخی از ورزشکاران نیز این مکمل ها را در وعده ای که قبل از خواب میل می کنند مصرف می کنند. البته ناگفته نماند که این دسته از مکمل ها را به جای وعده های غذایی عصرانه نیز می توان مصرف کرد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *