پروتئین آل وی شرکت آلمکس

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

مکمل پروتئین آل وی شرکت آلمکس.

پروتئین آل وی شرکت آلمکس
پروتئین آل وی شرکت آلمکس

امروز به شما دوستداران ورزش بدنسازی، یک مکمل بدنسازی خوب و خوش طعم بنام پروتئین آل وی شرکت آلمکس معرفی خواهیم کرد. پروتئین آل وی ترکیبی از آخرین نو آوری های در عرصه پروتئین وی و قدرت جذب ۱۰۰% پروتئین در هر وعده است، که قدرت جذ این مکمل بسته به یک تکنولوژی جدید بنام NitroCore می باشد.
پروتئین آل وی شرکت آلمکس دارای ماتریکس ۳ مرحله ای جذب کامل می باشد، یعنی دارای ۳ مرحله NitorCore با سیستم جذب کامل وی پروتئین است.

پروتئین آل وی شرکت آلمکس
Nitro Core طراحی شده برای افزایش چشم گیر سطح احتباس نیروژن موجود در بافت عضله می باشد و همین موضوع باعث سریع شدن قدرت عضله سازی در بدن می باشد و استحکام عضلات را بالا می برد که مهم این است که با بالا رفتن استحکام بافت عضلانی در زمان ریکاوری دیگر نگران کم حجم شدن بدن خود نیستید!
ALLWHEY دارای با کیفیت ترین و پیچیده ترین نوع پروتئین هاست که از ویژگیهای آن شامل کاهش لاکتوز (قند شیر) است که ایده آل برای افرادیست که به لاکتوز حساسند. و Undernatured Whey Microfractions که بیشتر و بهتر هضم و استفاده میشود! ALLWHEY یک پروتئین ۱۰۰% کامل است، به این معنی که حاوی ۱۰۰% آمینو اسیدهای شاخه و ۱۰۰% آمینو اسیدهای ضروری است.

پروتئین آل وی شرکت آلمکس
علاوه بر این ALLWHEY منحصرا” منابع پروتئین خود را از ۳ منبع که نابترین و تمیزترین پروتئین را در دنیا تولید میکنند تامین میکند ، ایالات متحده امریکا ، کانادا و نیوزلند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *