پروتئین مایوفیوژن الایت گاسپاری gaspari myofusion elite

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پروتئین مایوفیوژن الیت گاسپاری انقلابی در فورمولاسیون پروتئینی است ، حاوی 25 گرم پروتئین از یک ترکیب قوی از 4 نوع از بهترین و با کیفیت ترین انواع پروتئین همراه با طعمی بی نظیر.  پروتئین پایه و اساس هر رژیم غذایی است و به شما در بهبود و ساخت عضلات کمک مینماید ، اما وقتی طعم دلچسب نداشته باشد آیا میتوانید از آن لذت ببرید !؟ پروتئین مایفیوژن الیت به عنوان یکی از بهترین پودر های پروتئینی در سراسر جهان این نوید را به شما میدهد که شما نه تنها یک پروتئین فوق العاده با کیفیت و غنی را تجربه خواهید نمود بلکه از طعم آن نیز شگفت زده خواهید شد ، حاوی 25 گرم پروتئین در هر سروینگ که با بی سی ای ای نیز غنی شده است.

Gaspari_Nutrition_MyoFusion_Elite_Protein_Series

 

فرمولاسیون محصولات ما برای افرادی درست مثل شماست که عملکرد بدنی خود را به صورت جدی و بصورت دقیق و معین بررسی مینمایند. یک ورزشکار با دانش که از محصولات گاسپاری استفاده میکند بین وعده های غذاییش حدود 3 تا 4 ساعت فاصله وجود دارد. به همین دلیل دستندرکاران گاسپاری از بین بهترین و با کیفیت ترین منابع پروتئینی زود هضم و دیر هضم محصولی بی نظیر را برای شما تدارک دیده اند. این به شما اجازه میدهد یک منبع پایدار آمینو اسیدی را برای حمایت از ریکاوری مستمر در اختیار داشته باشید. یک ورزشکار به دنبال یک منبع پروتئینی خوش جذب برای تامین نیازهای خود در طول شبانه روز است ، اینجاست که باید گفت هیچ چیز مانند مایوفیوژن الیت پاسخگوی این نیازها نیست!

زمانی که شما بدنبال تاثیرات بیشتر مکمل پروتئینی در رشد خود مسر هستید طعم آن نیز در تاثیرات آن تاثیر گذار خواهد بود ، به عبارت ساده تر طعم آن باعث میشود از آن بیشتر استفاده نمایید. ما به شما این تضمین را میدهیم که تکنولوژی بی نظیر استفاده شده در فرمولاسیون ما شما را به استفاده بیش از پیش از مایوفیوژن الیت در هر زمان ترغیب نماید. برای امتحان طعم های فول العاده محصولات ما آماده اید ؟ اعتماد به نفس ، قدرت و پیشرفت بیشتر با ….

مایوفیوژن الایت گاسپاری gaspari myofusion elite

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *