پروتئین وی الیمپ pure whey isolate

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

تعريف عمومي : fT7RqPJ3rUuliZ84zLQPFQ
پیور وی ایزولیت 95، پروتئین آب پنیر مجزا (  با بهترین کیفیت ، و بدون لاکتوز ، پروتئین  جدا شده آب پنیر خالص (WPI)  بوده که باعث تقویت  فر آیند متابولیک طبیعی در حین تمرینات بدنی سنگین شده و دریافت پروتئین را افزایش می دهد .  پروتئین تجزیه شده پنیر دارای بالاترین ارزش غذایی و فعالیت های آنابولیکی در مجموعه رژیم های پروتئینی محسوب می شوند . به علت فرآیند تبادل یون ها ، با حفظ طبیعت تغییرنیافته ،تمامی ساختار و فعالیت عملکرد پروتئین وی، بتا- لکتوگلوبولین، آلفا- لکتوآلبومین ، ایمونوگلوبولین ، پلاسما آلبومین ، لاکتوفرین، لاکتو ترنسفرین، سرولوپلاسمین، فوسفولیکو پروتئین، پروتئاززو پپتونزحفظ  می شود .
با توجه به ارزش غذایی زیاد و فعالیت آنابولیکی پروتئین های تجزیه شده وی( پنیر) به عنوان با ارزش ترین منبع رژیم پروتئینی برای ورزشکاران با کار آیی بالا و افراد فعال به شمار می رود. 

تعريف تخصصي:         

پروتئین آب پنیر مجزا ، ارزش غذایی بسیار بالایش را مدیون قابلیت حلال  بالا و فشار اسموزی پروتئین تغییر نیافته خود و تا حدودی به دلیل وجود آمینو اسیدهای تولید داخل و خارج بدن و آمینو اسید های چند شاخه ای(BCAA) و گلوتامین می باشد .  فعالیت آنابولیک زیاد ، جدا از ارزش غذایی بالا، نتیجه شاخص های متابولیکی کل پروتئین های آب پنیر  و همچنین پپتید ها و مایکرو پپتید های فرم گرفته حاصل از نقل وانتقالانشان هستند . این مواد همانند عوامل رشد آنابولیک پپتید عمل می کنند . آنها انتقال آمینو اسیدها را به سلول های عضلات تسهیل نموده و آنابولیسم را برانگیختن می کنند .
آنتی اکسیدان ها را حفظ کرده ، لیزوزوم ها را تثبیت نموده و از فعالیت آنزیم های لیزوزمی کاتابولیک جلوگیری می کنند.  باعث  تقویت سیستم قلبی و عروقی  ، عصبی و سیستم دفاعی بدن می شوند. 

 

كار آيي: 
1-    تقویت کننده سیستم های قلبی،عروقی،عصبی و دفاعی بدن
2-    تقویت کننده فرآیند سوخت و ساز در حین تمرین ورزشی
3-    با ارزش ترین منبع رژیم پروتئینی برای ورزشکاران با کار آیی بالا
4-    افزايش قدرت و جلوگيري از ضعف بدن
5-    كمك به بازسازي ماهيچه ها

پیور وی 95 الیمپ pure whey isolate

پیور وی ایزولیتد 95 الیمپ pure whey isolate 95

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *