پروتئین گوشت کارنیور

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پروتئین گوشت کارنیور  نام مکمل پروتئین شرکت ماسل مید است که برای تمام ورزشکاران با تمام تیپ های بدنی فراهم شده است . پروتئین گوشت کارنیور ویژه پروتئین موجود در خود را با پیشرفته ترین تکنولوژی از گوشت گرفته و با فناوری جدید توانسته آن را در فرم ایزوله از پروتئین وی هم راحت هضم تر کنه . یعنی جذب پروتئین گوشت کارنیور در بدن سریعتر از پروتئین وی است که بسیار مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته .
در گذشته هم محصولات مشابه ای مانند الایت پریما شرکت دایماتیز داشتیم که پروتئین خود را از گوشت تهیه می کردند اما به دلیل سخت هضم بودن پروتئین گوشت و طعم نه چندان دلچسب این مدل زیاد مورد استقبال قرار نگرفت به همین دلیل پروتئین گوشت کارنیور یعنی کارنیور ماسل مید به عنوان اولین پروتئین گوشت زود هضم جهان شناخته شده است و این شرکت امیدوار است با پروتئین گوشت کارنیور در اولین سال های تاسیس خود رتبه بالایی را برای خود بدست بیاورد .
پروتئین گوشت کارنیور 350% خالصتر از پروتئین وی آب پنیر است و به همین دلیل در رده بسیار زود هضم قرار می گیرد . از رغیبان اصلی پروتئین گوشت کارنیور می توان به هیدرو وی اپتیمم یا هیدروبیلدر شرکت اپتیمم اشاره کرد .
کارنیور ترکیب بهترین مدل پروتئین زود هضم به همراه کراتین و امینو اسید های گروه شاخه ای یا همان bcaa  است که نقش مهمی در پروسه ریکاوری عضلات دارد .

ویزگی های اصلی پروتئین گوشت کارنیور :product-banner-carnivor
– اولین پروتئین گوشت ایزوله شده
– 350% خالص تر از پروتئین وی آب پنیر
– 20 برابر افزایش کیفیت در کراتین موجود
– BCAAs اضافه شده برای افزایش اثرات آنابولیک و ضد کاتابولیک
پروتئین گوشت کارنیور در 2 سایز 2 و 4 پوندی در 4 طعم ارائه شده است و بسته بندی مناسبی دارد و دربرابر نور خورشید محافظت شده است .
در زمینه طعم هم پروتئینگوشت کارنیور رو چون خودم مصرف کردم و هنوز هم مصرف می کنم باید بگم فوق العاده است که یکی از نشونه های مکمل با کیفیت هستش و کاملاً با آب حل شده و مصرف کننده را دلزده نمی کند . پروتئین گوشت یکی از بهترین مدل های پروتئین است و افزایش حجم مناسبی را به همراه دارد . بهترین زمان برای مصرف پروتئین گوشت کارنیور اولین وعده روز است و با رعایت رژیم غذایی می تواند آن را در وعده بعد تمرین هم استفاده کرد . شخصی که پروتئین گوشت کارنیوررا تهیه کرده و قصد مصرف دارد باید در کنار ان یک مکمل پروتئین دیگر هم تهیه کرده و از آمینو اسید هایی که باعث افزایش سنتز پروتئین می شود هم استفاده کند تا بهترین نتیجه را بگیرد . به دلیل گران قیمت بودن پروتئین گوشتکارنیور پیشنهاد می کنیم فقط یک وعده و یک پیمانه از آن استفاده کنید .
هر پیمانه از پروتئین گوشت کارنیور 33 گرم است که از این مقدار 23 گرم ان پروتئین است . ویتامین ، آمینو اسید و مینرال تهیه شده در پروتئین گوشت کارنیور ها از بهترین نوع موجود در جهان می باشد .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *