کربو پروتئین پروکمپلکس گینر اپتیموم

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پروکمپلکس گینر اپتیموم

ZCFopbNF06ZQI8qrC9eg

پروکمپلکس گینر اپتیموم با دارا بودن امتیازات ویژه ای مانند 60 گرم پروتئین در هر وعده 165 گرمی که برای یک وعده در روز تهیه شده است . پروتو کمپلکس از چندین نوع پروتئین مانند ، وی ، آلبومین ، سویا و کازئین  بهره می برد . انواع پروتئین هایی که هر کدام به یک تیپ بدنی سازگاری دارد و هر کدام برای اهداف بزرگی مصرف می شود .  ماندگاری تمام مواد این مکمل در بدن 12 ساعت است و هم برای وعده قبل از تمرین و هم برای وعده بعد از تمرین بسیار مناسب است . وزن این مکمل در اندازه 4.5 کیلو است که هم در نوع قوطی و هم در نوع پاکتی ارائه شده است .
کربوهیدرات موجود در این مکمل از بهترین منابع تامین شده و در صورت انجام ورزش هوازی در زمان تمرین به چربی تبدیل نمی شود بلکه به مولکول های پروتئین چسبیده و کارایی پروتئین ها را 2 برابر می کند .
افزایش 10 کیلویی وزن بعد از استفاده از این مکمل برای شما امکانپذیر است در صورتی که به توصیه های مشاور بدنسازی یا بدن سازی خوب گوش کرده و به دقت اجرا کنید .

گینر چیست و عملکرد آن چگونه است؟

افزایش دهنده های وزن ( Weight gainers ) تا چندی پیش فقط قند و چربی ترکیب شده بودند که مقدار بسیار زیادی کالری به همراه داشتند و به مرور از لیست پرفروش ها کنار گذاشته شدند . متاسفانه برخی از مصرف کنندگان ناآگاه اقدام به مصرف این محصولات نمودند که مسلما مصرف این مقدار قند و چربی نشانه های خوبی برای بدن نداشت .

خوشبختانه سازندگان با بالا رفتن درک و علم سازندگان محصولات بدنسازی یا بدن سازی آن ها افزایش دهنده های بسیار موثری تولید کردند .

ولی محصول قدیمی حاوی قند و چربی هنوز موجود است پس موقع خرید مواد تشکیل دهنده را حتما مطالعه کنید .

افزایش دهنده های وزن همگی مکمل های غذایی با مقدار بالایی کالری هستند . پیشنهاد میشود برای خرید این محصولات آن هایی که دارای پروتئین با کیفیت بالا ، کربوهیدرات و چربی قابل قبول هستند را انتخاب کنید . امروزه پرفروش ترین افزایش دهنده های وزن آن هایی هستند که هنگام ترکیب شدن با نیم لیتر آب به شما ۶۰۰ تا ۹۰۰ کالری در هر مصرف میدهد .

ولی فراموش نکنید……

برای افزایش حجم عضله اقداماتی بیشتر از آزار دادن بدن با حجم عظیم کالری لازم است . شما باید پروتئین ، کربوهیدرات ، چربی متعادل به همراه ویتامین ها و مواد معدنی مصرف کنید .

افزایش دهنده های وزن فرمول های غذایی جادویی هستند.

چه مکمل افزایش دهنده ایی ( weight gainer ) برای شما مناسب است ؟

بهترین افزایش دهنده وزن برای شما محصولی است که مقدار کالری مورد نیاز روزانه شما را تامین کند.

اگر شما به پروتئین بیشتری نیاز دارید باید افزایش دهنده ایی را انخاب کنید که مقدار پروتئین آن نسبت به دیگر افزایش دهنده ها بیشتر باشد . اگر مقدار پروتئین مورد نیازتان را بدون این محصول تامین کرده اید ولی برای تامین کالری مورد نیاز روزانه با مشکل مواجه هستید ، محصولی با پروتئین کمتر و کربوهیدرات بیشتر برای شما مناسب تر است.

مکمل

کربو پروتئین

شرکت تولید کننده : optimum آمریکا
وزن محصول : 4.62  کیلو گرم

همه چیز درباره پروکمپلکس گینر اپتیموم بررسی  فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *