چربی سوزی با Thermo Stim Olimp نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوزی با Thermo Stim Olimp

چربی سوزی با Thermo Stim Olimp

ترمو استیم الیمپ مجموعه فرآيند متابوليكي هست كه در حفظ حرارت بدن نقش موثری را بازی می کند . به زبان ساده سوخت انرژی زیاد جهت گرم کردن بدن و حفظ حرارت آن به صورت ثابت و مناسب به کار می رود.

چربی سوزی با Thermo Stim Olimp

ترمو غریزیس و سوخت چربی : ترکیبات رژیمی متنوعی در سطوح خاصی وجود دارند که باعث از بین رفتن ذخایر چربی بدن می شوند . این مواد در سه مرحله عمل می کنند . اشتها را کاهش می دهند ،سوخت چربی را هموار می سازند و فر آیند ترمو غریزیس را تحریک می کنند . به وسیله ترمو غریزیس می توانیم به این فرآیند سرعت بخشیده و کنترل آن را بر عهده گیریم که منجر به کاهش چربی زیر پوستی می شود . از آشکار شدن عضلاتتان فوق العاده لذت ببرید . چربی زیادی را بسوزانید ! کیلو گرم های اضافی را از نابود سازید.

4ae28838_cae2_436a_84a4_e32655f44a21_292x285

هشدار محصول :
این محصول فقط برای بزرگسالان توصیه می شود . از دسترس کودکان دور نگه دارید . حاوی کافئین مقدار بالا ( 67 میلی گرم در هر کپسول ) می باشد بنابر این با دیگر مواد حاوی کافئین مخلوط نکنید . این محصول نباید در زمان بارداری ، شیر دهی و افرادی که دارای مشکلاتی قلبی، اضطرابی و افسردگی همچنین افرادی که مستعد آلرژی هستند مصرف شود . در صورت استفاده از هر نوع دارویی خواهشمند است حتماً قبل از آن با پزشک خود مشورت نمایید .

چربی سوزی با Thermo Stim Olimp
ترمو استیم تنها محصولی در بازار با نسخه اصلاح شده ، با قدرت بالا در محرک های ترمو غریزیس، بر گرفته از عصاره های گیاهی درجه یک که از لحاظ اجزاء فعال و ویتامین ها برای انرژی متابولیسم چربی ها لازم هستند .
درترمو استیم سینترول عصاره درخت لیمو موجود می باشد و همچنین مقدار %90 درصد پلی فنول های فعال و 6 بار بیشتر مقدار لیپو لیزس که در تجزیه چربی نقش موثری داشته و منجر به لاغری می گردد که این امر توسط آزمایشات بالینی به اثبات رسیده است .
ترمو کور ام تی آر ایکس : ماده خاصی تشکیل شده از قوی ترین فعال کننده های ترمو غریزیس ، مواد درجه یک انتخاب شده برای اثر گذاری کامل و تجریه بهینه چربی ها درفر آیند های متابولیک .

چربی سوزی با Thermo Stim Olimp

كار آيي :
– حاوی مواد چربی سوز – انرژی زا
– کاهش دهنده اشتها
– افزایش سوخت چربی
– محرک فر آیند ترمو غریزیس
– حاوی مواد درجه یک موثر تجزیه بهینه چربی در فر آیند های متابولیک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *