چربی سوزی شکم با یک نوشیدنی ساده قبل از خواب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

خوردن یک لیوان از این نوشیدنی قبل از خواب کمک زیادی به آب‌کردن چربی‌های بدن به‌خصوص چربی‌های اطراف شکم می‌کند. آماده کردن آن بسیار ساده بوده و اگر به طور مدام استفاده شود، تأثیرات شگفت‌‌انگیزش در مدت زمانی کوتاه مشاهده می‌شود.

 

 

آب‌کردن چربی شکم کمی دشوار است و نیاز به پشتکار و اراده دارد. ولی به جای ناامید شدن، با مصرف این نوشیدنی ساده و قدرتمند به آب‌کردن چربی شکم و کاهش وزن کمک کنید. مهم‌تر از همه، هیچ‌گونه نیازی به دارو و راه‌های غیر طبیعی نخواهید داشت.

ممکن است از خود بپرسید چطور مصرف یک نوشیدنی می‌تواند این مقدار چربی‌ها را آب کند؟

پاسخ: در هنگام خواب سوخت‌و‌ساز بدن کاهش می‌یابد، ولی خوردن این نوشیدنی میزان سوخت‌وساز را افزایش می‌دهد، در نتیجه چربی‌های بدن آب می‌شوند.

اگر به دنبال آب‌کردن چربی‌های بدنتان هستید، خیار بیشتری مصرف کنید چرا که خیار دارای آب و فیبر بالایی بوده و در عین حال کالری خیلی کمی دارد (حدود ۴۵ کالری). همچنین مصرف خیار باعث شادی و طراوت بدن نیز می‌شود.

گشنیز و جعفری هر دو کالری بسیار کمی دارند و همچنین سرشار از آنتی‌اکسیدان، انواع ویتامین و مواد‌ معدنی ضروری هستند. این سبزیجات آب بدن را تأمین کرده و در عین حال از دلدرد و ریفلاکس معده جلوگیری می‌کنند.

طبق تحقیقات متعددی که در مورد خاصیت پاک‌سازی لیموترش انجام شده است، این میوه معجزه‌آسا می‌تواند سرطان را هم نابود کند. لیمو کمک زیادی به سوختن چربی‌ها و پاک‌سازی دستگاه گوارش می‌کند.

از جمله خواص مصرف زنجبیل، می‌توان به افزایش متابولیسم و سوزاندن کالری و چربی اشاره کرد. بنابراین اگر می‌خواهید شکم صافی داشته باشید، سعی کنید زنجبیل را به غذاهای خود اضافه کنید.

آلوئه‌ورا یکی از بهترین موادغذایی طبیعی برای کاهش وزن می‌باشد و به خاطر آنتی‌اکسیدان‌های زیادی که دارد نه تنها چربی‌ها و مواد ناسالم بدن را از بین می‌برد بلکه سیستم ایمنی را نیز تقویت می‌کند. به علاوه، آلوئه‌ورا با افزایش متابولیسم و انرژی بدن موجب سوختن کالری و کاهش سریع وزن هم می‌شود.

به یاد داشته باشید که سبزیجات دیگری نیز به کاهش چربی دور شکم کمک زیادی می‌کنند که در این مطلب می‌توانید با آنها آشنا شوید.

برای تهیه این نوشیدنی ساده، خوشمزه و معجزه‌آسا مواد زیر را در مخلوط‌کن بریزید. به همین سادگی!

  • یک عدد خیار
  • یک دسته گشنیز یا جعفری
  • آب یک عدد لیمو
  • یک قاشق چای‌خوری زنجبیل خوردشده
  • یک قاشق چای‌خوری آب آلوئه‌ورا
  • نصف لیوان آب

چربی سوزی ، لاغری سریع ، چربی سوزی سریع ، لاغری و پربی سوزی ، لاغری سریع

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *