چربی سوز بانوان

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز بانوان

اگر تاکنون در کاهش چربی نواحی میانی بدن ناموفق بوده اید ، خبر خوبی برایتان داریم . غذاهایی را به شما معرفی می کنم  که به تازگی توسط متخصصین ارائه شده و با بهره گیری از خاصیت MUFA توانایی جادویی برای نابودی چربی های ناحیه شکم دارد .

maxresdefault

MUFA  به سادگی نامی هوشمندانه برای اسیدهای چرب اشباع نشده در غذاهای مشتق شده از گیاهان برای چربی سوزی است .

با MUFA ها ،اسید های چرب اشباع نشده (نوع سالم چربی )، شما قدرت این را خواهید داشت که بدنتان را تغییر دهید به خصوص می توانید از پس هدف سختی مثل چربی های دور شکم نیز برآیید . با خوردن این غذاهای فوق العاده و البته به همراه یک برنامه غذایی کم کالری به راحتی موفق خواهید شد وزن کم کنید .

هر چند که هنوز کاملا روشن نیست که چرا یک رژیم غذایی MUFA در هدف قراردادن چربی شکمی موثر است، اما آنچه مشخص است اینست که کار می کند . با توجه به مطالعه ای که در مجله انجمن دیابت آمریکا برای چربی سوزی بانوان منتشر شده ، یک رژیم غذایی سرشار از MUFA است موثر تر از یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا برای کاهش چربی شکم است. وقتی که مجله Prevention این نظریه را آزمایش کرد نیز نتایج مشابهی به دست آمد .. با استفاده از یک رژیم غذایی کم کالری ، چربی های سالم، پروتئین بدون چربی و سبزیجات، بسیاری از افراد چربی سوزی می کنند.

چربی سوز بانوان

متخصصان یک رژیم مخصوص نیز ارائه کرده اند که ادعا می کند طی 32 روز 7 کیلو از چربی شکم کاسته می شود .  اگر نمی خواهید رژیم بگیرید و چربی سوزی کنید حداقل، سعی کنید ترکیب MUFAs بیشتری به رژیم غذایی موجود خود اضافه کنید . شما چیزی برای از دست دادن ندارید … به جز، شاید، کمی چربی شکم .

چربی سوز بانوان

این مواد غذایی برای چربی سوزی عبارتند از :
بادام
MUFAs و ویتامین E در بادام با یکدیگر در جهت کاهش کلسترول عمل می کنند . بادام همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین های گیاهی و فیبر است.

نکته : 2 قاشق غذاخوری بادام رابا ماست کم چرب و توت فرنگی برای یک وعده صبحانه انرژی زا میل کنید
آووکادو
آووکادو،بیشتر از هر میوه ای ، یک منبع بزرگ از MUFA است که برای سلامتی قلب بسیار مفید است .

نکته: 1/4-لیوان آوکادو را با آبلیمو و نمک مخلوط کرده وبا چیپس و یا سبزیجات خام میل کنید
شکلات تلخ یا نیمه شیرین
شکلات و یا به طور مشخص پودر کاکائو ، شامل ترکیباتی است که پتانسیل محافظت در برابر بیماری های قلبی، سکته مغزی، سرطان، و دیابت را دارند .

نکته: 1/4 فنجان شکلات تلخ را آب کرده و آرام آرام روی توت فرنگی تازه بریزید تا دسری خوشمزه برای صاف شدن شکم خود داشته باشید .

روغن بذر کتان
روغن بذر کتان بهترین منبع گیاهی اسیدهای چرب امگا-3 است و به کاهش التهاب سیستمیک کمک می کند که محققان بر این باورند که می تواند منجر به بیماری های قلبی، سرطان و بیماری آلزایمر شود.

نکته: 1 قاشق از آن را به اسموتی(نوشیدنی سالم شامل میوه ، شیرو … ) خود اضافه کنید تا یک میان وعده سالم برای بعد از ظهرداشته باشید .

BrndM_1227Fitness_Womens

روغن زیتون چربی سوز بانوان
روغن زیتون برای پخت و پز و سالاد بهترین است زیرا حاوی بیشترین MUFA است ، که با کمترین کلسترول بد ” LDL” ، کمترین تاثیر را روی کلسترول خوب” HDL ” می گذارد . هرچه سبزتر ، آنتی اکسیدان بیشتر، پس سراغ نوع طبیعی و خالصش بروید

نکته: می توانید در همه سالادها و حتی برای پخت و پز از آن استفاده کنید .

پسته چربی سوز بانوان
پسته حاوی لوتئین زیاکسانتین و دو کاروتنوئید است که برای کمک به محافظت در برابر تاثیرات سن بسیار مفید است

نکته: 2 قاشق غذاخوری پسته را ½ فنجان پنیر خامه ای و 2 قاشق چای خوری عسل و 2 قاشق شکلات نیمه شیرین برای تهیه یک میدان وعده خوشمزه ، مخلوط کنید .

گردو چربی سوز بانوان
مانند غذاهای دریایی و بذر کتان، گردو حاوی اسیدهای چرب امگا-3 است که به محافظت از قلب وسلامت مغز کمک می کند . این میان وعده آسان را حتما امتحان کنید : 1/2 پیمانه  آناناس کنسرو شده را با 1/2 فنجان پنیر و 2 قاشق غذاخوری گردو مخلوط کنید، تنها 325 کالری دارد .

نکته: MUFA را به سالاد مورد علاقه خود با ریختن 2 قاشق غذاخوری گردو بو داده اضافه کنید.

چربی سوزی بانوان

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *