چربی سوز تاپ شیپ نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز تاپ شیپ

چربی سوز و کاهش اشتهای تاپ شیپ سایتک محصولی فوق العاده برای از دادن چربی و در نتیجه کاهش وزن بدن و مدیریت کلسترول خون می باشد . چربی سوز جدید سایتک کمک زیادی به کاهش وزن افراد می کند . این چربی سوز جدید سایتک  ( TOP SHAPE ) حاوی ماده ای به نام گلوکومانان است که آزمایشات علمی مختلف نشان داده که در کاهش وزن و کاهش اشتها بسیار موثر می باشد .

topshape
گلوکومانان چیست ؟
گلوکومانان طبیعی ، فیبر غذایی محلول در آب است و از ریشه های سیب زمینی شیرین فیلی استخراج شده است . همچنین به عنوان گیاه konjac شناخته شده است . گلوکومانان دارای یک توانایی استثنایی برای جذب آب و یکی از چسبناک ترین الیاف رژیم غذایی شناخته شده است . اگر شما کپسول گلوکومانان را در یک شیشه کوچک آب خالی کنید آن چیزی است که به یک ژل تبدیل می شود اعتقاد بر این است که این خواص منحصر به فرد بر کاهش وزن موثر است .

چربی سوز تاپ شیپ
گلوکومانان چگونه باث کاهش وزن می شود ؟
گلوکومانان فیبر غذایی محلول در آب است . مانند فیبرهای محلول دیگر، گلوکومانان در معده آب جذب می کند و به سیری کمک می کند. همچنین ممکن است از طریق چند مکانیسم سبب ترویج کاهش مصرف کالری و کاهش وزن می شود .
مقدار مصرف مورد نیاز گلوکومانان برای کاهش وزن :
برای رسیدن به بهترین جواب برای کاهش وزن روزانه 4 گرم گلوکومانان را به همراه آب فراوان مصرف نمایید .
طریقه مصرف چربی سوز تاپ شیپ سایتک :
برای کاهش وزن به همراه رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی 2 کپسول از این محصول سایتک راه به همراه 1 الی 2 لیوان آب قبل از وعده های غذایی میل نمایید . مصرف مایعات کافی به این دلیل است که مطمئن باشید کپسول مکمل سایتک در معده باز شده است . روزانه 3 وعده از این کپسول هر بار 2 کپسول استفاده نمایید .
هشدار محصول :
دور از دسترس کودکان نگه دارید .
همواره دور مصرف خود را ثابت نگه دارید .
با مایعات کافی استفاده نمایید .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *