چربی سوز طبیعی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز طبیعی

آووکادو
چربی های اشباع نشده تک زنجیره ای در آووکادو همچنین شامل یک کربوهیدرات بسیار جالب به نام مانو هپتولوز است. یک قند که در واقع ترشح انسولین را کند می کند و منجر به افزایش جذب کلسیم می شود و هر دو مورد فوق به جهت تقویت بخشی فرآیند چربی سوزی مهم اند.
ماهی آزاد
این ماهی یکی از غنی ترین منابع اسیدهای چرب ضروری امگا-۳، EPA و DHA است . متفاوت با روغن تخم کتان که به مهیا سازی یک نوع امگا – 3 می پردازد که باید به EPA وDHA تبدیل شود. ماهی آزاد بدن شما را با ذخیره از آنها مهیا می کند، ذخیره مستقیمی که نیازی به تبدیل شدن ندارد. با این شیوه شما یک ذخیره قابل وصول از چربی ها به دست می آورید که فرآیند چربی سوزی را به کار می اندازند و از عملکرد ذخیره چربی ممانعت می کنند.

چربی سوز طبیعی

70
دانه سویا
دانه سویا خاستگاه مستقیم پروتئین سویاست که نشان داده شده به ساخت عضله به فرم دیگر فرم های پروتئین وی و گوشت گوساله می پردازد.
سویا نشان داده شده که به فرآیند چربی سوزی کمک می کند به این صورت که منجر به کاهش اشتها و جذب کالری می شود.
آب
این عنصر حیاتی بهترین دوست در فرآیند نبرد با چربی بدن است. مطالعات نشان داده که با نوشیدن ۲ فنجان آب سرد می توان منجر به افزایش دامنه متابولیک تا ۳۰ درصد شد.
ارزیابی شده که نوشیدن روزانه ۲ فنجان آب سرد قبل از صبحانه ، ناهار و شام طی یک سال می تواند منجر به سوزاندن ۱۷۴۰۰ کالری اضافی شود. این میزان کالری تقریباً برابر با ۵/۲ کیلوگرم چربی در بدن است.

چربی سوز طبیعی
روغن برزک
شامل اسیدهای چرب امگا- ۳ منجر به بیداری ژن هایی می شوند که محرک فرآیند چربی سوزی و از کار افتادن ژن هایی می شوند که منجر به افزایش ذخیره چربی می شوند.
گریپ فروت
یک مطالعه مفصل نشان داده افرادی که به مصرف نیمی از یک گریپ فروت می پردازند، موفق به کاهش ۳ کیلو گرم طی ۱۲ هفته می شوند. تحقیقات نشان داده بعضی از افراد در همین مدت زمانی موفق به کاهش ۵ کیلوگرم حتی بدون رژیم شده اند. گریپ فروت منجر به کاهش سطح انسولین می شود و این به موجب حضور یک ماده شیمیایی در گریپ فروت به نام نارینگین است که از تجمع چربی در بدن جلوگیری می کند.
عسل
بله، عسل یک قند است. اما اگر منصف باشیم باید بگوییم که به لحاظ محتوی شاخص گلیسمیک پایین است. حفظ سطح انسولین در پایین ترین وضعیت به صورت پایدار به مراقبت از یک محیط چربی سوز در بدن کمک می کند. عسل، همچنین یک منبع غنی از متابولیت های اکسید نیتریک (NO ) است. در نهایت ، آن بدین معناست که در واقع منجر به تقویت آزاد سازی چربی از سلول های چربی بدن می شود.

چربی سوز طبیعی

فلفل های تند
فلفل های تند شامل جزء فعالی به نام کپسیسین هستند. یک ماده شیمیایی که می تواند منجر به افزایش کالری سوزی به همان خوبی کاهش اشتها و جذب غذا شود.
افزایش چربی سوزی به ویژه وقتی حاصل می شود که کاپسیسین با کافئین استفاده شود.
بروکلی
این کربوهیدرات فیبروز شامل کربوهیدرات یا کالری زیادی نیست. اما می تواند باعث شود احساس سیری کنید.به همین دلیل است که یک ماده غذایی عالی برای لاغر شدن محسوب می شود.
بروکلی همچنین شامل رنگیزه های شیمیایی است که می تواند در افزایش عملکرد فرآیند چربی سوزی موًثر باشد.

چربی سوز طبیعی
روغن زیتون
شبیه آووکادو ، روغن زیتون یک منبع عالی از چربی های اشباع نشده تک زنجیره ای است.
که نه تنها سطح نوع بد کلسترول را پایین می آورد و منجر به بهبود سلامتی قلبی می شود، بلکه همچنین احتمال بیشتری می رود که تحت عنوان منبع سوخت مورد استفاده واقع شود. یعنی این احتمال کمتر وجود دارد که به عنوان چربی به شکمتان بچسبد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *