چربی سوز لیپو 6 بلک نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

lipo-6-blackچربی سوز لیپو 6 بلک
نسخه سوم و درخشان چربی سوز شرکت نوترکس که بعد از رقابت با تمام چربی سوزها توانست عنوان بهترین چربی سوز دنیا رو از نظر سایت بادیبیلدینگ در سال 2010 تا بحال به خودش اختصاص بدهد چربی سوز لیپو 6 بلک نوترکس است .این چربی سوز نسخه متفاوت lipo 6 x شرکت نوترکس است که که با فرمولی جدید به تمام چربی های بدن حمله کرده و آنها رو از بین می برد .
ویژگی های خاص چربی سوز لیپو 6 بلک نوترکس :

افزایش چنر برابری سوخت و ساز بدن
ترکیبات فوق العاده برای از بین بردن چربی های قهوه ای بدن
ترکیبات عالی برای کاهش اشتها

توصیه می شود این مکمل به همراه آمینو اسید ها و ویتامین ها مصرف شود چون در دوره زمانی مصرف بشدت در سوخت و ساز بدن تاثیر گذار بوده و بعضی از ویتامین های محلول در چربی ها رو دفع می کند .اگر تا بحال چربی سوز های دیگر رو امتحان کردید و نتیجه نگرفته اید پس حتما از این چربی سوز استفاده کنید فقط مواظب این باشید که از زمان مصرف که قبل از تمرین می باشد تا زمان خواب 6 یا 7 ساعت فاصله وجود داشته باشد تا به دلیل مقدار کم کافئین موجود زمان خواب شما به عقب نیافتد .

این مکمل حاوی کافئین است .این محصول را برای مدت بیش از 8 هفته مصرف نکنید و مصرف را پس از 4 هفته استراحت و قطع مصرف ادامه دهید .چنانچه بیماری خاص و غیر خاصی دارید و یا در حال مصرف دارویی ( هر نوع دارویی ) هستید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید . مصرف را دو هفته قبل از عمل جراحی قطع نمایید و در غیر این صورت پزشک معالج را از مصرف فوق آگاه نمایید . چنانچه با تپش قلب و یا ضربان قلب نامنظم و تند و یا سرگیجه و سیاهی رفتن چشم‌ها ، سردرد ، کوتاه و تند شدن تنفس مواجه شددی مصرف را قطع نمایید . دور از دسترس اطفال نگهداری شود .

شدیداً توصیه می شود از دوزهای غیر معمول استفاده نشده و در مصرف زیاده روی نکنید .
این مکمل در یک نوع 120 کپسولی عرضه می شود که بهترین زمان برای مصرف صبح ناشتا و 1 ساعت قبل ازتمرین

چربی سوز lipo 6 black + مولتی ویتامین + ویتامین C + آمینو = چربی سوزی حداکثری
تذکر : بهترین چربی سوزهای دنیا هم بدون رعایت رژیم غذایی و تمرین هوازی برای شما فایده ای ندارد پس باید اراده خودتون رو تقویت
کنید و با بیماری چاقی مبارزه کنید.
شرکت تولید کننده : Nutrex آمریکا
تعداد کپسول : 120  عدد

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *