چربی سوز میتوتروپین گاسپاری نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز میتوتروپین گاسپاریrDa1nPcxfUyuseWhbWHqhA

ترکیب فعلی میتوتروپین گاسپاری ثبت شده سال 2008 میلادی است و همواره در طول این چند سال که مکمل مذکور به بازار معرفی شده  نام آن در رده های بالای مکمل های چربی سوز قرار داشته و تا کنون هم وجود دارد .
ترکیبات mitotropin :
– ویتامین و مواد معدنی
مقدار مناسب 5iu ویتامین e که تاثیرات مناسب آن در افزایش کیفیت پوست اثبات شده است . ویتامین e باعث افزایش شاداپی پوست و کاهش میزان لک ها ، چروک ها و ترک هایی می شود که از کاهش وزن بوجود می آیند . سدیم ، منیزیم ، سلولوز ، کروسکارمیوز ، استاریک اسید ، سیلیگون و … از مواد موجود در این قسمت هستند .
– حمله به استحکامات چربی ها
میتوتروپین با methylselenocysteine به جداسازی چربی ها از همه که در بعضی مواقع به چربی های قهوه ای تبدیل می شوند کمک می کند و از درون چربی ها را ضعیف کرده و آماده جداسازی می کند .
– مرحله هم و جلوگیری از افزایش چربی ها
میتوتروپین با بهرهگیری از علوم قدیمی و مواد اولیه تهیه شده از طبیعت و ترکیب آنها با تعدادی از آمینو های شناخته شده در چربی سوزی مثل الکارنیتین و ال تیرونین باعث می شود که چربی هایی که بر اثر فعالیت و ورزش های هموازی از بافت اصلی جداشده و به خون انتقال پیدا نی کنند به این مواد چسبیده و به غدد میتوکندری برای سوخت و ساز هدایت شوند .
– خاصیت ترموفونیک thermophoric
این قسمت از میتو درواقع برانگیختن کننده هایی هستند که با ترکیب شدن با چربی ها آنها را برای سوخت و ساز کامل می کنند . کافئین از موادی است که با جذب به چربی ها آنها را به قند تبدیل می کند و اگر فعالیت ورزشی مثل تمرینات هوازی در برنامه فرد ورزشکار قرار بگیرد چربی ها به سوخت بدن تبدیل می شوند .
– افزایش قدرت سوخت ساز
حالا که در 4 بخش پوست شاداب چربی ها از هم جدا و با مواد محرک برانگیختن و به غدد میتوکندری هدایت شدند ، این غدد هم باید قدرت بگیرند تا چربی ها را بصورت کامل از بدن حذف کنند . خوب میتو به فکر چاره بوده و با ترکیب چند آمینو مانند ال تورین به این عمل کمک بسزایی می کند .

همه چیز درباره میتوتروپین گاسپاری بررسی فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *