چربی سوز ها طبیعی لاغر کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز ها

چربی سوز ها

محققان و متخصصان تغذیه به افرادی که قصد لاغری دارند مواد غذایی مفیدی را معرفی کرده‌اند که قادرند چربی‌های بدن را بسوزانند. توصیه می‌کنیم تا جایی که می‌توانید این مواد غذایی را جایگزین مواد غذایی پرکالری کنید.
در مصرف هیچ ماده‌ی غذایی زیاده‌روی نکنید. صبور باشید و با اراده‌ی تمام به سوی خوش اندامی گام بردارید.

بهترین چربی سوز ها

چربی سوزی سریع با فلفل تند

ترکیب کپسایسین که فلفل تندی خود را از آن دارد، با بالا بردن سرعت سوخت و ساز و مهار هوس غذایی ارتباط مستقیم دارد.

3
چربی سوزی سریع با غلات کامل

غلات کامل حاوی مقدار زیادی فیبر و کربوهیدرات های پیچیده هستند، که به بالا بردن سرعت سوخت و سازتان کمک می کند. فقط دقت کنید تا از غلات کامل واقعی را میل کنید.

چربی سوزی سریع با قهوه

کافئین به شکل طبیعی سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند، نوشیدن روزانه قهوه می تواند 5 تا 8 درصد سرعت متابولیزم را بالا ببرد.

چربی سوزی سریع با سرکه

سرکه مزایای فراوانی برای سلامت دارد از جمله توانایی سوزاندن چربی. تحقیقات نشان داده اسیدی در سرکه موجود است که به ژن ها سیگنال می فرستد تا چربی ها را بشکنند. همچنین استفاده از مقداری سرکه پس از خوردن کربوهیدرات های تصفیه شده باعث می شود از بالا رفتن ناگهانی قند خون جلوگیری شود.

چربی سوزی سریع با مرکبات

خوردن مرکبات هم به سوزاندن چربی ها کمک می کند و هم روی سوخت و ساز تاثیر می گذارد. دفعه دیگری که به دنبال میان وعده بودید یک گریپ فروت یا پرتغال میل کنید تا سطح انسولین بدن کنترل شود.

چربی سوز ها

چربی سوزی سریع با ادویه جات

ادویه جات یکی از ساده ترین موارد برای به کارگیری است، تا سرعت سوخت و ساز بدن را بالا نگه دارد. ادویه هایی مانند زردچوبه و دارچین بهترین تاثیر را روی بالا بردن حرارت بدن، و همچنین بالا بردن سرعت سوزاندن چربی دارند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *