چربی سوز تروبرن فا

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز تروبرن فاLNACUXPaEWs4wZ4UIMaKw

چربی سوز تروبرن فا چربی سوز است با فرمول قوی و ترکیب فوق العاده و بسیار کار آمد که به صورت یک کپسول ژله ای مخصوص برای هضم راحتر و بهتر توسط برجسته ترین متخصصین طراحی شده است.

برحی از ویژگی های این چربی سوز فا :

  • بسته بندی آن به گونه ای است از فاسد شدن واکسیداسیون آن جلوگیری می شود
  • هضم آن بسیار ساده وآسان است
  • مواد تشکیل دهنده این چربی سوز از طریق بالا بردن متابولیسم بدن و همچنین دستیابی به سلول های چربی ،بافت های چربی را از بین می برند.

xtreme thyroburn مخلوطی از عصاره چای سبز، گوارانا، زنجبیل، میوه پرتقال تلخ، کاکائو، میوه، فلفل قرمز، و سیاه و سفید (bioperine) و کافئین است، این ترکیب مخلوطی است که گرمای بدن را بالا برده والبته با رعایت رژیم غذایی باعت لاغری و از بین رفتن چری ها می شود. هر کدام از این مواد دارای خواص ویژه ای هستند :
عصاره گرفته شده از برگ چای سبز گالات (egcg)، باعث افزایش سوخت و ساز بدن، تقویت و محافظت از سیستم ایمنی بدن در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد می شود و همچنین تاثیر بسیار مثبتی بر کار سیستم گردش خون می گذارد.
عصاره پرتقال تلخ یک منبع طبیعی از synephrine، که باعث افزایش متابولیسم چربی و کربوهیدرات می شود و به طور قابل توجهی به تخریب و نابودی بافت چربی کمک می کند.
کافئین یک ماده است که موجب کاهش علائم خستگی و برانگیختن شدن به انجام افزایش فعالیت های فیزیکی و روانی است.

عصاره دانه های کاکائو منبع بسیار متمرکز از تئوبرومین است، که مانع از فعالیت آنزیم درون سلولی (اردوگاه)، و در نتیجه افزایش سطح کاتکول آمین ها، که مستقیما به تجزیه و تحلیل چربی موثرتر (تجزیه چربی) است می شود.
عصاره ریشه زنجبیل حاوی جینجرول ها به عنوان فعال، که در نتیجه افزایش میزان اکسیژن در بدن، که موجب افزایش سطح تبدیل انرژی، و در نتیجه مقدار بیشتری اسیدهای چرب به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.
عصاره فلفل سیاه یک منبع بسیار متمرکز از piperine، که باعث افزایش استفاده از انرژی در بدن با افزایش میزان سوخت و ساز و گرمازایی، می شود
عصاره فلفل قرمز حاوی کپسایسین است که ماده ای است که باعث کاهش توانایی سلول های چربی را در گردآمدن و رسوب می شود.

همه چیز درباره چربی سوز تروبرن فا بررسی فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *