چربی سوز سایتولین

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

شرکت گاسپاری نیوتریشن این بار نوع جدید مکملهای چربی سوز خود را با نام سایتولین۲ عرضه نموده است. این مکمل قادر است یک انرژی بلند مدت و بی وقفه برای شما به ارمغان آورد.

 

چربی سوز

قویترین چربی سوز حال حاضر و دارای عملکرد 4 مرحله ایی جهت نابودی چربی ها می باشد.

به هر ماده ای که بتواند انرژی متابولیسم پایه بدن را افزایش دهد چربی سوز می گویند.چربی سوزها دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به نام برخی از این دسته ها اشاره خواهد شد و در مورد چربی سوزهای ترموژنیک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • ترموژنیک ها
  • بلوکه کننده ها
  • دفع کننده ها
  • آنابولیک ها
  • ترکیبات آلی اکتیو
  • چربی سوز های مفید

چربی سوزهای ترموژنیک

چربی سوزهای ترموژن به چربی سوزهایی اطلاق می شود که متابولیسم پایه را در بدن بالا برده و موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شوند و نتیجه این تاثیر نیز به صورت افزایش محسوس دمای بدن دیده می شود و افزایش دمای بدن نیز به نوبه خود به تشدید فرایند چربی سوزی کمک می کند.

از مهم ترین ترکیبات کلاسیک و شناخته شده در سطح جهان که به دسته ترکیبات چربی سوز و ترموژن تعلق داشت می توان به ECA اشاره کرد. در ترکیب این نمونه از سه ماده شناخته شده به نام های افدرین، کافئین و آسپرین استفاده می شد و به دلیل اینکه از چندی قبل، افدرین وارد لیست داروهای ممنوعه شد تولید این محصول نیز متوقف گردید. روزگاری که افدرین هنوز در فهرست داروهای ممنوعه وارد نشده بود و مکمل به شمار می رفت این ترکیب و این مکمل که با استفاده از آسپرین و کافئین به همراه افدرین نیز تولید می شود یکی از عالی ترین و با ارزش ترین نمونه چربی سوزهای ترموژن بود که تولید و عرضه و استفاده می شود.

امروزه چربی سوزهای ترموژن با استفاده از کافئین، Synephrine HCL ، Yohimbeو غیره تولید و عرضه می شود و وجود ماده ممنوعه افدرین در چربی سوزهای مجاز هرگز دیده نمی شود.

مقاله بالا صرفه جهت نقد و بررسی می باشد..

كار آيي:

اين محصول براي ورزشكاران و به عنوان عامل ياري دهنده در لاغري و فرم دهي عضلات توصيه مي شود .

1-    حاوی مواد چربی سوز – انرژی زا
2-   
لاغر کننده
3-   
فرم دهنده عضلات

چربی سوز

 

چربی سوز سایتولین

 

cytolean v2 gaspari

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *