چربی سوز نوتروبولیک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

سوپرفتزtop-header

کارآیی:

– محرکی کامل برای سوخت شبکه های چربی
– کاهش میزان کالری قابل جذب و کنترل خود به خود اشتها
– پشتیبان هورمون های چربی ساز
– پشتیبان چربی سوزی داخلی و عامل تجزیه مواد غذایی 

 *تاکتیک های فرا چربی: محرک تغییر متابولیک برای افزایش چربی سوزی، انرژی مضاعف،افزایش جذب ماهیچه ها و خشنودء اشتها.

*کمپلکس کامل اسید های چرب که سبب چربی سوزی بیشتر میشود ،انرژی جسمانی را افزایش داده و منجر به سلامت جسمانی خواهد شد.

دستور مصرف:
به عنوان یک مکمل غذایی 3 عدد قرص ژله ای سوپر فت را 2 مرتبه در روز همراه با وعده های غذایی مصرف کنید.(روزی 6 عدد)


ایده سوپرفتز: عامل طبیعی کاهش چربی فیزیولوژیکی

قدرتمندترین چربی سوز چربی لیپیدی جهان در مسابقه تولید محصول مدیریت وزن و کاهش چربی، مؤسسات زیادی به شایعات بازاری متکی هستند و مسئله را با دید کلی نمینگرند. ادعا زیاد و نتیجه کم است. در مواردی طی هفته اول، مواد مزبور موجب کاهش آب بدن یا ایجاد «دلهره» میشوند در حالیکه بافت اصلی – همان چربی بدن – برقرار است.
بدین ترتیب ناامیدی حاصله موجب درهم شکستن اراده فرد شده و کاهش چربی را دشوارتر میکند. با نگاه دقیق به پویایی عملکرد کاهش چربی، تیم تحقیق و توسعه نوترابولیک سوپرفتز را ارائه کردند که یک محصول اثبات شده در پژوهش و ترکیبی از طبیعت و علم برای کسب نتایج بیسابقه است. این مکمل سلامتی بخش معرف آخرین پیشرفت در فیزیولوژی کاهش چربی است و انتخاب منطقی برای ورزشکارانی است که مایلند بهترین اندام زندگی خود را تجربه کنند.
تاکتیک عملکرد سوپرفتز: برانگیختن توازن سوخت و ساز برای افزایش سوختن چربی، انرژی بیشتر، کسب عضلات بهتر و کاهش اشتها.
در زمینه بسیار تحت پژوهش کاهش چربی، یکی از اکتشافات مهم، به رسمیت شناختن «چربیهای خوب» میباشد که میتواند اثرات سوخت و سازی مهمی (توازن متابولیک) به همراه آورد. این حوزه جدیدی علمی برخلاف عقیده رایج است که میگوید »تمام چربیها شما را چاق میکند» و راه را برای بهبود زیاد در ترکیبات حیاتی بدن هموار مینماید. این چربیهای طراحی شده با فرآیندهای متعددی به مشکل کاهش چربی حمله کرده و تاکنون به شکل تجاری در یک فرمول موجود نبودند. ایجاد یک فرمول کامل و مستقل منطق تولید سوپرفتز است و این اولین مکملی است که یک راهحل کاهش چربی علمی و طبیعی ارائه میکند.
سوپرفتز دارای این موارد است: کمپلکسهای اسید چرب که کاهش چربی، انرژی فیزیکی و سلامتی را به دنبال دارند.
سوپرفتز 3 دارای سه اسید توانمند چرب است که طیف کامل اثرات چربی سوزی را همراه افزایش انرژی فیزیکی و بهینه سازی حوزه وسیعی از فواید سلامتی ارائه میکند.
1- اسید لینولئیک همبسته (cla)
این اسید چرب طبیعی در 1983 کشف شد و محققان به خواص آن واقف شدهاند. این ماده به بدن انرژی داده، اشتها را کاسته، سوخت و ساز را زیاد میکند و عملکرد هورمونی را بهتر میسازد. در حقیقت اثربخشی آن تا عضله سازی و سوزاندن چربی حتی برای افرادی که رژیم یا تمرین ندارند نیز میرسد. پژوهش نشان میدهد cla علاوه بر کمک به سوزاندن چربی موجود مانع از ذخیره چربی در بدن میگردد.
2- عصاره روغن کنجد از روغن کنجد (سسامون ایندکوم) گرفته میشود و در سوپرفتز از نظر داشتن تا 60% روغن سسامین استاندارد شده است. روغن سسامین مرکب از یک لیپید و نوعی الیاف به نام لیگان میباشد و منبع قوی انرژی است که اشتها را کاسته، کاهش چربی را برانگیختن، هورمونهای بهینه را پشتیبانی و به ساخت عضله کمک میکند.
3- عصاره مخروط کاج
این ماده منافع ثبت شدهای برای سلامتی دارد. اسید پینولنیک یعنی ماده فعال مخروط کاج انواع فوائد سلامتی را دربردارد. اسید پینولیک در سوپرفتز تا 15% استاندارد شده است. این اسید چند اشباعی چرب با کاهش اشتها به سرعت چربیها را میسوزاند. این کار با برانگیختن رهاسازی کوله سیستوکی نین (cck) انجام میشود که یک ماده طبیعی در بدن است و به مغز اطلاع میدهد که فرد کاملاً سیر است. پرخوری گاه به علت کمبود cck در خون است. سوپرفتز با وانمود سازی اثر cck و کاهش اشتها کاهش چربی را تسهیل مینماید.
ویتابولیک، پایان ویتامینهای کسل کننده مبانی قدرت و عملکرد را برقرار میسازد
 

سوپرفتس نوتروبولیک superfats nutrabolics

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *