نوترند گوتار چربی سوز gutar nutrend

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

انرژی محرک برای تاخیر در خستگی زودرس و افزایش تمرکز و حفظ تمرکز . ترکیب طبیعی کافئین ، تاورین ، ال- کارنتین ، ال- آرژنین ، عصاره جینسنگ ، عصاره چای سبز ، ویتامین ب 6 برای حداکثر برانگیختن ارگانیسم . فاقد آسپارتمDrink-Nutrend-Gutar-Energy-Shot-1200ml

بسته بندی : 25 میلی لیتر

کار آیی: – برانگیختن موثر برای عملکرد روحی و بدنی – تنظیم و تاخیر در خستگی زودرس به وجود آمده از هر نوع کار سنگین یا ورزش – افزایش تمرکز و حفظ تمرکز – پشتیبان کاهش وزن

کاربرد: – مناسب برای مصرف مستقیم و یا می تواند در نوشیدنی ورزشی مخلوط شود . – مونو دوز را بلافاصله پس از باز کردن مصرف نمایید . – پیش از مصرف تکان دهید ! امکان به وجود آمدن رسوب می باشد که نشانه ای از کیفیت بد محصول نیست .

مقدار مصرف توصیه شده : – 30 دقیقه پیش از عملکرد فیزیکی – در حین مسابقه هنگام احساس خستگی محتویان مونودوز را بنوشید . – از مقدار مصرف توصیه شده حدشکنی نکنید .

هشدار محصول : مکمل رژیمی . برای کودکان زیر 15 سال مناسب نمی باشد . برای زنان باردار و تحت مراقبت مناسب نمی باشد . از دسترس کودکان دور نگه دارید . در فضای خشک و دمای زیر 25 درجه و دور از اشعه آفتاب نگه داری شود . از انجماد جلوگیری نمایید .

نوترند گوتار چربی سوزgutar  nutrend

 

نوترند گوتار چربی سوز gutar nutrend

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *