چربی سوز گاسپاری gaspari

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز قوی و خوبی هستش, یا بهتره که بگم قوی ترین و بیضرر ترین چربی سوز حال حاضر هستش و اما چرا نوشته
“چربی سوزمرد” به خاطر اینکه این نوع چربی سوز در حین چربی سوزی عضله سازی هم میکنه. یعنی شما نه تنها مثل دیگر چربی سوزها عضلاتتون رو از دست نمیدین بلکه عضله سازی هم میکنید.من حتی شنیدم افرادی که دارای .فشار خون بوده اند ازاین چربی سوز استفاده کردن و کوچکترین آسیبی ندیدن.قسمت جالبترش اینجاست که 8 عدد قرص آبی رنگ داخل جعبه هستش که در آخر و پس از تمام شدن قرصها باید آنها رو مصرف کرد.

چربی سوز میتوتروپین گاسپاری mitrotropin gaspari
و اما این محصول چه کاری انجام میدهد؟pGNC1-5349927dt
*افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
* افزایش تولید شدن پروتئین در بدن
*افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
*از بین بردن مشکلات عصبی به هنگام رژیم
*بالا بردن حرارت بدن برای سوزاندن چربی
*تمیز کردن رادیکالهای آزاد
*کشتن اشتها به هنگام رژیم

تفاوت میتوتروپین mitotropin با رقبا ؟ اکثر مکمل های چربی سوز که از تکنولوژی یا علم قدیمی تری برای ارائه جدول ارزش غذایی استفاده می کنند ، حفظ عضله را فراموش کرده و تنها به فکر کاهش حجم چربی ها و دفع آنها از بدن شدند تا در نگاه عموم مصرف کنندگان که فقط به فکر کاهش وزن هستند نه چربی سوزی بیشتر بدرخشند .

اما میتوتروپین mitotropin هدف دیگری دارد . هدف میتو کاهش چشمگیر چربی ها و تفکیک عضلات ، بدون کاهش حجم خشک عضلات و کاهش کیفیت عضلات است و بدون اغرار هم به این هدف دست یافته است . این هدف باعث شده تا بدنسازانی که در دوره آماده سازی برای مسابقات هستند هم به مصرف این مکمل در ماههای اول تفکیک عضلات روی بیاورند . ترکیبات mitotropin ؟ این بخش از معرفی mitotropin از 5 قسمت مهم تشکیل شده است :

1- ویتامین و مواد معدنی مقدار مناسب 5iu ویتامین e که تاثیرات مناسب آن در افزایش کیفیت پوست اثبات شده است . ویتامین e باعث افزایش شاداپی پوست و کاهش میزان لک ها ، چروک ها و ترک هایی می شود که از کاهش وزن بوجود می آیند . سدیم ، منیزیم ، سلولوز ، کروسکارمیوز ، استاریک اسید ، سیلیگون و … از مواد موجود در این قسمت هستند .

2- حمله به استحکامات چربی ها میتوتروپین با methylselenocysteine به جداسازی چربی ها از همه که در بعضی مواقع به چربی های قهوه ای تبدیل می شوند کمک می کند و از درون چربی ها را ضعیف کرده و آماده جداسازی می کند .

3- مرحله جلوگیری از افزایش چربی ها

میتوتروپین با بهره گیری از علوم قدیمی و مواد اولیه تهیه شده از طبیعت و ترکیب آنها با تعدادی از آمینو های شناخته شده در چربی سوزی مثل الکارنیتین و ال تیرونین باعث می شود که چربی هایی که بر اثر فعالیت و ورزش های هموازی از بافت اصلی جداشده و به خون انتقال پیدامی کنند به این مواد چسبیده و به غدد میتوکندری برای سوخت و ساز هدایت شوند .

4- خاصیت ترموفونیک thermophoric این قسمت از میتو درواقع برانگیختن کننده هایی هستند که با ترکیب شدن با چربی ها آنها را برای سوخت و ساز کامل می کنند . کافئین از موادی است که با جذب به چربی ها آنها را به قند تبدیل می کند و اگر فعالیت ورزشی مثل تمرینات هوازی در برنامه فرد ورزشکار قرار بگیرد چربی ها به سوخت بدن تبدیل می شوند .

5- افزایش قدرت سوخت ساز

حالا که در 4 بخش پوست شاداب چربی ها از هم جدا و با مواد محرک برانگیختن و به غدد میتوکندری هدایت شدند ، این غدد هم باید قدرت بگیرند تا چربی ها را بصورت کامل از بدن حذف کنند . خوب میتو به فکر چاره بوده و با ترکیب چند آمینو مانند ال تورین به این عمل کمک بسزایی می کند .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *