چربی سوز cuts شرکت پرولب نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

cuts ii gold شرکت پرولبerGDwGrW6EGJEQvqrpeBKQ

نام جدید مکمل cuts gold که با ترکیب جدید در سال 2011 دوباره از طرف شرکت پرولب ارائه شده .

cuts ii  gold شرکت پرولب با هدف  کاهش میزان آب زیر پوستی و کاهش میزان چربی ها زیر پوستی تهیه شده و در کنار این هدف به سلامت شما هم می اندیشد . نمی توان گفت این مکمل یک چربی سوز کامل است بلکه این مکمل کمک کننده چربی سوزی در بدن شماست . باید این مکمل را در کنار یک مکمل چربی سوز دیگر استفاده کرد تا به چربی سوزی مناسب رسید .

همانطور که می دانید غذاهایی که ما می خوریم حاوی سدیم است و سدیم ماده ای مضر برای بدن محسوب می شود در صورتی که فقدان آن هم باعث بوجود آمدن بیماری ها پوستی در بدن می شود به همین دلیل محققان و پزشکان تغذیه به ما و تمام ورزشکاران توصیه می کنند از مصرف بالای سدیم در روز خودداری کنیم . نمک ماده ای است که بیشترین میزان سدیم برنامه غذایی تمام ما انسان ها را دارد . بعضی ها تمایل کمتری نسبت به نمک دارند – هیه شده برای سایت ما – و بعضی از افراد هم بی رویه نمک مصرف می کنند . نمک یا بهتر است بگوئیم سدیم داخل نمک باعث می شود که گردآمدن آب زیر پوست ما و در نواحی شکم بیشتر از میزان مورد نیاز باشد و در اصطلاح پوستمان را کلف می کند . این دلیل باعث می شوند ورزشکاران رشته پرورش اندام بیشترین ضرر را در استفاده از نمک بکنند چون همیشه به دنبال افزایش تفکیک عضلات و بیشتر کردن تفکیک عضلات هستند . اولین دلیل این مشکل چربی ها و در درجه دوم آب انباشته شده زیر پوست ما است .

cuts ii  gold شرکت پرولب در ترکیبات اولیه خود ویتامین ب ، منیزیم ، کرومیم و پتاسیم را برای محافظت از پوست و رگ ها که با کم شدن آب آسیب می بیندد را به ما پیشنهاد می کند و سپس با موادی مانند ال کارنیتین و عصاره چای سبز و … به سهولت انتقال چربی ها به طرف غدد میتوکندری کمک می کند .

این محصول در بسته بندی 90 کپسولی برای مصرف 30 روز محیا شده است و بهترین حالت مصرف آن 1 عدد بعد از بیدار شدن و 2 عدد 30 دقیقه قبل از انجام فعالیت ورزشی است . مصرف این مکم را در کنار رعایت رژیم غذایی و انجام فعالیت های ورزشی هوازی به شما پیشنهاد می کنیم .

همه چیز درباره cuts 2 gold شرکت پرولب بررسی فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی

ک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *