5 راه حل برای کوچک کردن ران های چاق

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

  ورزش برای مبارزه با سلولیت

ورزش هایی كه پاها را به كار می‌اندازند در الویت قرار دهید، ورزش هایی مانند دو، شنا، تنیس و…، مهم ترین نكته این است كه این ورزش ها را به طور منظم انجام دهید.


5 راه حل برای کوچک کردن ران های چاق

 

سلولیت، توده های چربی هستند که در نواحی بدن خصوصاً بدن زنان متمرکز می شوند، این توده های چربی، به هیچ وجه ظاهر خوشایندی ندارند.با ما بمانید تا دریابید که چگونه باید سلولیت ها را از بین ببرید و اندام تان زیبا شود، و از همه مهم تر از شر ران ها و باسن بزرگ راحت شوید.

 

راه حل هایی برای از بین بردن سلولیت و کوچک کردن ران های بزرگ: هشدار!

 

سلولیت طی یک فرآیند فیزلوژیک طبیعی هورمونی به وجود می آید. به بیان دیگر، خلاصی یافتن از آنها سخت است. به همین علت است که توصیه می شود قبل از انتخاب امکان های مختلف، دربارۀ آنها به خوبی مطالعه کنید و آن را که از همه مناسب تر است، برگزینید، از امتحان کردن چندین روش، پشت سر هم یا به طور موازی اجتناب کنید…


ماساژ برای کوچک کردن ران های چاق

نواحی پوشیده از سلولیت را ماساژ دهید تا دفع سلول های چربی آسان شود.خودتان می توانید هر روز بدن تان را ماساژ دهید، برای این کار به طور مرتب یک شیرِ بدن بر روی نواحی پوشیده از سلولیت بمالید.
ماساژ می تواند توسط افراد حرفه ای نیز انجام شود:

 

فیزیوتراپی و ماساژ به طور ویژه سیستم لنفاوی را به جریان می اندازد، به این ترتیب عمل جذب و جرم زدایی بافت ها اصلاح می شود.

 

پزشک متخصص زیبایی و تکنسین های زیبایی بیشتر از ماساژهای وردنه وار استفاده می کند، این شیوه برای دفع سلول های چربی و کاستن از نواحی سلولیتی مفید است.
منتظر نتیجۀ سریع نباشید، باید برای شما حداقل 10 جلسه ماساژ در نظر گرفته شود، تا نتایجی مشاهده گردد، بنابر شرایط افراد مختلف، ممکن است تعداد جلسات افزایش یابد.


کرم های لاغری ضد سلولیت

این مواد فعال، سلول های چربی را تحت فشار قرار می دهند. این مواد که به شکل شیر و یا ژل هستند، کارکرد دوگانه ای دارند زیرا مالیدن آنها مستلزم نوعی ماساژ است که خود روشی ضد سلولیتی به شمار می آید. از سوی دیگر به کمک ماساژ، مواد فعال بیشتر در بافت ها نفوذ می کنند و تأثیر ضد سلولیتی شان را می گذراند.


ورزش برای مبارزه با سلولیت

 

ورزش یک روش کمکی ضروری است که خوب است هر روز انجام گیرد.
ورزش با عضله سازی پاها، اندام را ظریف و محکم می سازد.
ورزش هایی که پاها را به کار می اندازند در الویت قرار دهید، ورزش هایی مانند دو، شنا، تنیس و…، مهم ترین نکته این است که این ورزش ها را به طور منظم انجام دهید.

 

امیدوار نباشید که خیلی سریع وزن کم کنید، اما بدن تان خیلی خوب فرم می گیرد و خود را از نو می سازد.
در هر فرصتی که پیش می آید (بالا رفتن از پله ها، پیاده رفتن مسیرهای کوتاه، پیاده روی سریع و…)، برای تحرک داشتن، بهره ببرید و فعالیت های تان (خرید، کارهای خانه، تعمیرات، باغبانی و…) را افزایش دهید.


لیپوساکشن

این روش، درمانی ریشه ای برای از بین بردن سلولیت است. با این حال باید بدانید که این شیوه، به جراحی واقعی نیاز دارد.

 

در این عمل جراحی، سلول های چربی کنده و مکیده می شوند. ضمناٌ می توان مقدار زیادی از سلول های چربی را یک باره از جا کند. در بین افراد جوان بعد از جراحی، پوست به طور طبیعی به حالت عادی خود باز می گردد اما برای افراد مسن تر، باید از روش های جراحی استفاده کرد.
با این حال، پس از انجام این جراحی نیز، تغذیۀ فرد باید کنترل شود تا سلول های جذب کنندۀ چربی دوباره از نو ساخته نشوند.


تغذیۀ ضد سلولیت من

برخی زنان علی رغم لاغر بودن شان، سلولیت دارند. بنابراین سلولیت فقط مختص افراد مبتلا به اضافه وزن نیست. با این حال، کم کردن چند کیلو وزن، به کم شدن سلولیت ها کمک می کند.
برای رسیدن به این هدف انتخاب تغذیه ای متعادل و سالم ضروری است، تغذیه ای ایده آل تغذیه ای است که میزان چربی، قند و نمک آن متعادل اما سرشار از میوه و سبزیجات باشد.

 

الکل را به طور کامل حذف کنید و برای دفع بهتر چربی ها آب زیادی بنوشید.
به جز روش لیپوساکشن، تمام روش های دیگری که برای مبارزه با سلولیت به کار می روند، از جمله ماساژ، فعالیت جسمی و تغذیه ای سالم جزء اصول بهداشتی یک زندگی سالم هستند.

چربی سوز بانوان

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *