گینر ماسل جویس آلتیمیت

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

گینر ماسل جویس یولتیمیت

ماسل جویس یولتیمیت (Ultimate Nutrition Muscle Juice® Revolution 2600 ) محبوبترین افزایش دهنده وزنی در بازار رقابت مکمل های بدنسازی است . از ویژگی های آن 56 گرم پروتئین در هر وعده آن است که ترکیبی از 8 پروتئین کلیدی و حیاتی است. این کربو پروتئین یولتیمیت حاوی 170 گرم کربوهیدرات زود جذب و حاوی ماده ای برای کمک به هضم کربوهیدرات و همچنین برای به حداقل رساندن نفخ می باشد.

گینر ماسل جویس یولتیمیت

علاوه برآن این گینر یولتیمیت حاوی 1000 میلی گرم ال گلوتامین در هر وعد آن می باشد . این ترکیبات قدرتمند شما را در برابر تخریب عضلانی محافظت می کند و سوخت فراوانی را برای انجام تمرینات با کیفیت تر و طاقت فرسا به شما می دهد .. نگاهی به محتوای گینر فوق العاده حرفه ای ماسل جویس نشان می دهد که این گینر در هر وعده 2600 کالری برای انجام تمرینات سخت به بدن ورزشکار می رساند و تمرینات ورزشکار را به سطح بالا تری می رساند.علاوه بر ان این گینر پروتئین لازم برای عضله سازی را نیز به مقدار بالا تامین می کند.

9f04f3b5_ba71_4305_ba79_f0db6df257bf_292x285گینر ماسل جویس یولتیمیت
گینر ماسل جویس یولتیمیت حاوی مقدار بالایی از آمینو اسید های شاخه ای ( BCAA ) می باشد . این بی سی ای ای ها عبارت اند از لوسین ، ایزولوسین و والین .این آمینو اسید های زنجیره ای امکان عضله سازی را بالاتر برده و کیفیت عضلات بدن را نیز بالا تر برده و به طور کلی در بالا بردن کیفیت عضلات و چگالی عضلات بسیار موثر هستند.گینر ماسل جویس یولتیمیت حاوی مواد موثر و تاثیر گذار دیگری مانند آرژنین و آلانین نیز می باشند.

گینر ماسل جویس یولتیمیت
ویژگی های گینر یولتیمیت
برخی از ویژگی های گینر ماسل جویس یولتیمیت
ساختن حجم عضلانی با کیفیت و چگالی بالا
حجم خشک عضلانی بالا
تنظیم فعالیت هورمونی بدن ورزشکاران و بدنسازان
تعمیر و نگهداری فشار خون طبیعی
عملکرد طبیعی سیستم ایمنی و عصبی
عملکرد طبیعی آنزیم گوارشی
کاهش خستگی و خستگی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *