۱۰ کیلو کاهش وزن در ۲ هفته با دنبال کردن ۵ نکته

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

۱۰ کیلو کاهش وزن و یا چربی سوز ی در ۲ هفته با دنبال کردن ۵ نکته

این مطلب راهنماییست برای آنچه که شما باید در ۲ هفته انجام دهید تا به راحتی ۱۰ کیلو از وزن خود را کم کنید. این برنامه را باید هرروز دنبال کنید تا بتوانید نتیجه مورد نظر را بگیرید. نه تنها به شما انرژی مثبت می دهد بلکه شما نیازی به برنامه ورزشی ندارید و فقط باید این رژیم غذایی را دنبال کنید بدون آنکه به سلامتی شما آسیب برساند.

 تمامی رژیم های که تا کنون گرفته اید را کناز بگذارید و تنها در ۲ هفته شاهد کاهش وزن و یا چربی سوز ی خود باشید. این نکته را هم در نظر بگیرید که میزان کاهش وزن و یا چربی سوز ی شما بستگی به ارگانیسم شما دارد و در هر فرد متفاوت است. برخی از شما ممکن هست تغییر را در خود هر لحظه ببینید و بعضی هم با کمی تاخیر شاهد این تغییر باشند.

تناسب اندام با رژیم غذایی مناسب

۱٫ از میوه های تازه استفاده کنید نه میوه های کنسرو شده! تمامی فیبر مورد نیاز بدن شما در میوه های تازه است بر عکس کنسروهای میوه که چیزی جز شکر نیست.

Green apple

۲٫خوردن نوشابه و نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید.آبجو و سایر نوشابه الکلی باعث چاقی شما می شوند

۳٫ میزان چربی موادی که استفاده می کنید را حتما نگاه کنید.هر گرم چربی ۹ کالری است، بنابر این با خواندن و دانستن میزان چربی موجود در موادغذایی شما می توانید درصد آن را اندازه گیری کنید . معمولا روی تمامی بسته بندی های مواد خوراکی این میزان درج شده است به هیچ وجه مواد غذایی که بالا ۳۰% چربی و کالری دارند را استفاده نکنید .

۴٫بعد از هر لقمه غذا ۱ قورت کوچک آب بنوشید ، راهی آسان رای آنکه زودتر سیر شوید و یا ماست ! قبل از شروع غذا ۱ کاسه ماست کافیست تا معده شما را پر کند امتحان کنید.

۵٫ خوردن گوجه فرنگی و هندوانه این دو دارای ۹۰ تا ۹۵% آب طبیعی هستند و به سرعت دادن به کاهش وزن و یا چربی سوز ی شما کمک می کنند بدون آنکه وزن اضافه کنید.

water_photo_shutterstock_17413012-200x300

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *