۵ غذای عالی آب‌کننده چربی که باید در رژیم غذایی‌تان باشد

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

برخی تمرینات ورزشی به شما کمک می‌کنه تا بتونید عضلات شکمی خود رو ورزیده کنید. اما اگه واقعاً می‌خوایید به این هدف دست پیدا کنید باید وقتی که از غذاهای سوزاننده‌ی چربی در رژیم‌تون استفاده می‌کنید، قند را از غذاها حذف و از خوردن کربوهیدرات‌های فرآوری‌شده پرهیز کنید. اما ببینیم چه غذاهایی می‌تونه کمک‌تون کنه تا دور کمرتون لاغر بشه:
جو دوسر
شاید فکر کنید که کم‌خوردن به کاهش وزن کمک می‌کنه، اما هرگز نباید هیچ وعده‌ی غذایی رو حذف کنید، خصوصا نخستین وعده‌. خوردن یک صبحانه‌ی سالم می‌تواند باعث بالا رفتن فعالیت متابولیسم‌تون بشه، فشار خون‌تون را تنظیم و تا وقت ناهار انرژی شما رو تأمین ‌کنه. جودوسر سرشار از فیبر، یک گزینه‌ی عالیه چرا که حالت اشباع‌کننده داشته و به شما کمک می‌کنه دیرتر گرسنه بشید.
قره‌قاط
تحقیقات نشون داده که رژیم غذایی سرشار از قره‌قاط باعث کاهش چربی کمی میشه. حتی اگه اون‌ها منجمد باشند، بیشتر خواص مغذی خود را حفظ می‌کنند.
بادام‌
گفته میشه که تک‌چربی‌های اشباع‌نشده موادی هستند که باعث کاهش چربی‌های شکمی میشن. بادام‌ها منبع غنی این نوع چربی‌ها هستن و سرشار از فیبر و پروتئین سبزیجاتند.
سالمون
سعی کنید برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی، از خوردن غذاهای سرخ‌کردنی، چرب، و سرشار از کالری پرهیز کنید. اون‌چه درباره‌ی غذاهایی مثل ماهی، توفو و یا گوشت بوقلمون باید بدونید اینه که انرژی زیادی به شما میدن و هنگام هضم، کالری زیادی می‌سوزونند.
کاهو
سبزیجاتی مانند کاهو، اسفناج، یا کلم نه تنها سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و کالری‌شون کمه، بلکه میزان زیادی فیبر دارن که از جلو آمدن شکم پیشگیری میکنه.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *