لاغری با لیزر

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

لاغری با لیزر

در بدن انسان سلولهای چربی محل ذخیره چربی هستند و طبق ژنتیک فرد، سلولهای چربی به تعداد مختلف در بدن تقسیم شده اند، لذا در هر منطقه که سلول های چربی بیشتری دارد، توانایی چاق تر شدن را دارد.

بنابراین اگر قسمتی از بدن شما، نامتناسب با بقیه اندامتان چاق است، در آن ناحیه تعداد سلولهای چربی بیشتری وجود دارد و برای رهائی دائمی از این چاقیهای موضعی، باید سلولهای چربی آن محل کاهش پیدا کند که این امر تنها از طریق خارج نمودن این سلولهای چربی امکان پذیر است.
در گذشته لیپوساکشن روش اصلی برای خارج نمودن سلولهای چربی از بدن بود که بدلیل نیاز به بیهوشی و خطر آمبولی این روش چندان طرفداری ندارد.
ولی با پیشرفت تکنولوژی و علم، روشهای جدید و کم خطر برای تخلیه چربیهائی که در مناطق نامناسب تجمع یافته اند و اندام ناهمگونی ایجاد نموده اند، بوجود آمده است به طوریکه دیگر نیاز به بیهوشی و اتاق عمل نیست و تنها بوسیله بی حسی موضعی قابل انجام است همچنین تنها با ایجاد منافذ بسیار کوچکی در پوست میتوان این چربیها را خارج نمود به طوریکه، اسکار جراحی باقی نماند.

68

لاغری با لیزر

امروزه با ظهور لیزرلیپولیز و سیستم لیپوماتیک انفراسونیک میتوان ابتدا سلولهای چربی را ذوب نمود و سپس آنرا بصورت مایع خارج نمود به طوریکه دیگر نیازی به ساکشن دستی چربیها نباشد.
همچنین یک پزشک با تجربه هنگام تخلیه چربیهای ذوب شده، همزمان میتواند شکل و فرم متناسب با سایر قسمتهای بدن را نیز ایجاد نماید به طور مثال هنگام تخلیه چربیهای پهلوها، میتواند قوس کمر در خانمها و فرم کمر هفت در آقایان را طراحی و بوجود آورد، لذا در یک زمان، هم از تجمع نامتناسب سلولهای چربی در آن ناحیه بدن رها می شویم و هم به شکل و فرم دلخواهتان، خواهیم رسید.
در مقایسه با این روشها، روشهای محافظه کارانه تری همچون رژیم درمانی و رادیو فرکانسی RF یا کاویتاسیون و کرایولیپولیز وجود دارند، دراین روشها سلولهای چربی با از دست دادن چربی خود، کوچکتر خواهند شد بدون آنکه تعداد آنها کم شود، لذا با پرخوری دوباره این سلولها چاق شد و آن ناحیه به شکل اول در می آید و مهمتر از آن اینست که در این روشها بدن هم به فرم و شکل قبلی باقی می ماند و تنها لاغر تر می شود.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *