گلوتامین آیرن مکس آلمان IronMaxx Glutamine PRO

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

گلوتامین آیرن مکس آلمان مکملی با کیفیت بالا با خواص ریکاوری و عضله سازی بسیار مفید می باشد . ال گلوتامین مهمترین اسید آمینه در بدن ورزشکاران می باشد که 50% ار اسید های آمینه بدن را تشکیل می دهد . بیشترین مقدار گلوتامین در سلول های عضلانی بدن می باشد . در حین انجام فعالیت های ورزشی میزان گلوتامین در سلول های عضلانی کاهش می یابد که مسئله می تواند باعث اسیب دیدگی و یا تخریب سلول های عضلانی شود .
در سن 30 سالگی، کاهش قابل توجهی در میزان هورمون رشد در انسان رخ می دهد و بدن برای به دست آوردن عضله به جای چربی به گلوتامین نیاز دارد . مطالعات نشان می دهد که تنها 2 گرم گلوتامین می تواند تولید هورمون رشد انسان (HGH) را تحریک کند و میزان قابل توجهی افزایش دهد . افزایش هورمون رشد در سوزاندن چربی و در نتیجه عضله سازی بسیار موثر می باشند .
تمرینات و فعالیت های سنگین به مقدار قابل توجهی سطح گلوتامین را در بدن کاهش می دهند که این مسئله می تواند باعث تخریب و آسیب دیدگی می شود . بنابراین گلوتامین در ریکاوری و ساخت توده عضلانی بسیار موثر می باشد . گلوتامین آیرن مکس آلمان مکملی فوق العاده در حفظ ونگهداری عضلات می باشد و نقش بسیار مهمی در عضله سازی دارد .

1

برخی از ویژگی های گلوتامین آیرن مکس عبارت اند از :

موثر در برابر تجزیه عضلانی
افزایش حجم سلول های عضلانی
بهبود سنتز پروتئین
تحریک ترشح هورمون رشد
تسریع فریند ریکاوری عضلات
تقویت سیستم ایمنی بدن
بسیار مفید برای ورزش های استقامتی

بهترین روش استفاده گلوتامین آیرن مکس آلمان :
3 گرم از گلوتامین با 50 میلی لیتر آب بلا فاصله بعد از بیدار شدن ، 3 گرم بلافاصله بعد از تمرین و 3 گرم 15 دقیقه قبل از رفتن به رختخواب .
شرکت تولید کننده : IronMaxx آلمان
وزن محصول : 0.5  کیلو گرم

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *